زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر

سرپرست ریاست جمهوری آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بازنشستگان کارگری را شامل نمی‌شود و رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران امیدوار است این همسان‌سازی تا پایان سال ۱۴۰۳ به نتیجه برسد.

جهان صنعت نیوز، سرپرست ریاست جمهوری آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که شامل بازنشستگان کارگری نمی‌شود و علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران، اعلام کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری به دلیل کمبود منابع مالی هنوز تعیین تکلیف نشده و پیگیری آن در اولویت است؛ او امید دارد این همسان‌سازی تا پایان سال ۱۴۰۳ به نتیجه برسد تا مشکلات معیشتی این گروه کاهش یابد.

بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار همسان سازی حقوق

سرپرست ریاست جمهوری آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد، اما این آیین‌نامه باز هم شامل بازنشستگان کارگری نشد و فعلاً تنها برای گروه‌های تامین اجتماعی، لشکری، کشوری و صندوق فولاد اجرایی است. علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران، با اشاره به این موضوع گفت: “تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری هنوز مشخص نشده و روز گذشته اولین جلسه برای رسیدگی به این موضوع برگزار شد.”

ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری

دهقان‌کیا تاکید کرد که بازنشستگان کارگری جزو حداقل‌بگیران هستند و از نظر معیشتی شرایط نامناسبی دارند، بنابراین پیگیری موضوع همسان‌سازی حقوق آنها در اولویت است. وی افزود: “یکی از دلایل اصلی عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری، کمبود منابع مالی و بحران صندوق‌های بازنشستگی است که باید برای آن راه‌حلی جدی یافت.”

امید به تحقق همسان‌سازی تا پایان سال ۱۴۰۳

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران در پایان اظهار داشت: “باید تا پایان سال ۱۴۰۳ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری به نتیجه برسد تا بخشی از مشکلات شدید معیشتی این گروه از بازنشستگان حل شود.”

اقتصاد کلان

شناسه : 440840
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. وای به حال کشاورزی کشور که سادات شده رییس کمیسیون کشاورزی هرچند تمام کمیسیون ها مجلس فقط برای مزایا ست .همه چی افتاده دوش مردم سیاسی ون و کارگزاران و پیاده نظام فکر. فروش نفت و ایدولوژی خودشون هستن ..کجای دنیا گندم رو ۲۲تومن دولت میفروشه سال بعد ۱۷۵۰۰ میخره میلیاردها تومان رانت این وسط میره برای شرکت های خودشون ۱۷۵۰۰ خرید پاییز ۳۰ میخواد بذر بفروشه …۷۰ روز از. تحویل گذشته ۲۰ درصد پول واریز شده این کشور تقسیم شده بین مافیا هر گروه مافیا ی قسمت برداشته موقع که حکومت نیاز داره سرباز پیاده نظام میفرستن پا پول مردم برای مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا