این استان‌ها فردا پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شدند+جزییات

جزییات تعطیلی پنجشنبه ۴ مردادماه اعلام شد. در جدیدترین تصمیم روز پنجشنبه ۴ مردادماه به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی تعطیل اعلام شده است. اما کدام استان‌ها در این روز تعطیل هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز،  این روزها هوای داغ تابستانی دلیل تعطیلی ادارات و بانک‌ها شده است. در جدیدترین تصمیم روز پنجشنبه ۴ مرداد ماه به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی تعطیل اعلام شده است. اما کدام استان‌ها تعطیل هستند. این گزارش در صورت اعلام تعطیلی سایر استان‌ها به‌روز خواهد شد.

ادارات استان اصفهان فردا پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شد

به دنبال فعال شدن کانون‌های گردوغبار و باتوجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش کم سابقه دما و ورود توده هوای گرم به استان، بمنظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، پنجشنبه چهارم مردادماه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌های استان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک ها و بیمه های استان مطابق اعلام شورای هماهنگی ذیربط تا ساعت ۱۱ صبح دایر خواهند بود و کلاس های ترم تابستانی دانشگاهی استان مطابق برنامه قبلی برقرار است ولی کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت تمامی معادن و کارگاه های عمرانی منشاء گردوخاک تعطیل اعلام می شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

وی اظهار کرد: لازم است مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و … به صورت کشیک ارائه خدمت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و … در پایان وقت و سامانه های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

خبرآنلاین

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 440991
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا