پیش فروش سایپا ویژه مرداد آغاز شد

فروش سایپا با ارائه محصولاتی از جمله ساینا اس، کوییک GX-L و سهند S، از طریق سایت اینترنتی این شرکت آغاز شده است.

جهان صنعت نیوز – در طرح جدید فروش سایپا محصولاتی شامل مدل‌های ساینا اس، کوییک GX-L، سهند S و کوییک GXR-L، برای متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده از روز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی، در این طرح شرکت کنند. تحویل خودروها از آذر تا اسفند سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

پیش فروش جدید محصولات سایپا

سرویس خودرو : پیش فروش سایپا به منظور افزایش عرضه و تنظیم بازار، اقدام به پیش فروش محصولات خود با شرایط ویژه کرده است. این طرح شامل مدل‌های ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S می‌باشد که مخصوص متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارائه می‌شود. همچنین، خودروی کوییک GXR-L با ترمز ESC برای متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه می‌گردد.

جزئیات طرح پیش فروش

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۳ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. تحویل خودروهای مذکور از آذرماه تا اسفندماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

نحوه ثبت نام

متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل فرآیند ثبت نام، قبل از آغاز پیش فروش به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را به روز رسانی کنند. توجه داشته باشید که ثبت نام صرفاً از طریق این آدرس امکان‌پذیر است و استفاده از سایر آدرس‌های اینترنتی می‌تواند باعث مشکلاتی شود که مسئولیت آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

خودرو

شناسه : 440992
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا