پروازهای اربعین از چه زمانی آغاز می شود؟

وزیر راه و شهرسازی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه‌های ایلام و رامسر از آغاز پروازهای ویژه اربعین در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه‌های ایلام و رامسر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: ترمینال جدید فرودگاه ایلام از چند ماه قبل آماده بهره برداری بود. اما طبق برنامه ریزی مقرر شد در جریان سفر رئیس جمهوری شهید به استان افتتاح شود که بنا به اتفاقات رخ داده امروز افتتاح شد.

بذرپاش افزود: از امروز با یک فرودگاه جدید در رامسر مواجهیم و دستور تأمین تجهیزات مورد نیاز نیز داده شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به انجام عملیات حج تمتع به عنوان یکی از دغدغه‌های سرپرست ریاست جمهوری، اظهار کرد: جناب دکتر مخبر دغدغه داشتند تا در عملیات حج تمتع دچار مشکل نشویم و با همت و تلاش همکاران موجب شد با زمان بندی خوب و با کمترین میزان تأخیر که یک رکورد محسوب می‌شود، عملیات حج با ایمنی و امنیت از ۲۱ مبدا فرودگاهی انجام شود.

وی در ادامه از تمام دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل هوایی بابت اقدامات انجام شده در زمینه پروازهای حج تمتع ۱۴۰۳ قدردانی کرد و برای آن‌ها به منظور آغاز پروازهای اربعین حسینی در روزهای آتی آرزوی موفقیت کرد.

بذرپاش همچنین از آغاز پروازهای ویژه اربعین در روزهای آینده خبر داد.

مهر

مسکن

شناسه : 441683
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا