آغاز ممنوعیت تردد در جاده چالوس+مسیرهای جایگزین

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: مسیر شمال به جنوب محور کندوان از ساعت هفت صبح تا ۱۷ امروز سه‌شنبه به علت اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته مسدود شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، علی صادقی روز سه شنبه افزود : تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس برقرار است.وی خاطرنشان کرد: با اعمال این محدودیت، محدوده کمرزرد، کیلومتر ۶۵ چالوس به کرج واقع در استان مازندران از ساعت هفت صبح تا ۱۷ امروز مسدود شد.

مسیرهای جایگزین جاده چالوس

به تاکید صادقی رانندگان و کاربران جاده ای می توانند از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه در استان استفاده کنند.

جاده چالوس جزو از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به دلیل برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 442372
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا