اسماعیل هنیه چگونه ترور شد؟

در حالی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در تهران ترور شد که برخی از خبرگزاری‌ها گمانه‌زنی‌هایی را درباره نحوه این ترور مطرح کردند.

جهان صنعت نیوز – اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و یکی از محافظانش در پی حمله‌ای به محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند. این حادثه حوالی ساعت ۲ نیمه‌شب رخ داد و هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به ایران آمده بود، در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود. در این شرایط برخی خبرگزاری‌های داخلی و خارجی گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص نحوه ترور هنیه مطرح کردند.

ترور اسماعیل هنیه در تهران

سرویس سیاسی : اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و یکی از محافظانش در پی حمله‌ای به محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند. این حمله حدود ساعت ۲ نیمه‌شب به وقوع پیوست، زمانی که هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود. وی در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر شده بود. این اقامتگاه هدف حمله قرار گرفت و بر اثر اصابت پرتابه‌ای از هوا، هنیه و یکی از محافظانش به شهادت رسیدند.

بررسی‌های بیشتر در حال انجام است

نیروهای امنیتی و مقامات محلی تحقیقات گسترده‌ای را برای بررسی جزئیات این حمله آغاز کرده‌اند. خبرگزاری فارس این حمله را تأیید کرده و اعلام کرده که تحقیقات بیشتری برای روشن شدن جزئیات دقیق حادثه در دست انجام است.

ادعای العربیه درباره نوع حمله

در همین حال، شبکه العربیه مدعی شده که حمله به محل اقامت اسماعیل هنیه با یک موشک دقیق و هدایت شونده انجام شده است. این موشک به‌طور مستقیم به اتاق خواب هنیه نفوذ کرده و به او اصابت کرده است. این ادعا هنوز توسط منابع رسمی تأیید نشده و نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

ادعای المیادین درباره نحوه ترور

همچنین المیادین به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شد ترور شهادت اسماعیل هنیه در تهران با شلیک موشک از کشوری به کشور دیگر بوده و از داخل ایران انجام نشده است.

سیاسی

شناسه : 442655
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا