قیمت دلار مبادله‌ای امروز (۱۳مرداد) گران شد+قیمت ارز اربعین

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۸هزار ۳۴۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۴هزار و ۳۵۳ تومان رسید.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، در معاملات امروز (شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۸ هزار و ۳۴۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۵۳ تومان معامله می‌شود.

 قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۲ هزار و ۷۶۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۸ هزار و ۴۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۱۶۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و۷۷ تومان است.

قیمت ارز اربعین

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶.۷۱۴ ریال است. زائران اربعین برای خرید ۲۰۰ هزار دینار باید حدود ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنند.

از ۷ مرداد ماه تا ۳ شهریور، زائران اربعین می توانند بعد از ثبت نام در سامانه سماح ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین به نرخ مرکز مبادله از ۷ بانک عامل دریافت کنند.

فروش ارز اربعین امسال به دو شیوه آن‌لاین و حضوری است؛ براین‌اساس ارز اربعین در ۳۰۲ شعبه بانک ملی ایران، ۲۰۰۷ شعبه و باجه پست‌بانک، ۲۸۰ شعبه بانک ملت، ۲۲۱ شعبه بانک صادرات، ۱۸۹ شعبه بانک سپه، ۱۰۶ شعبه بانک تجارت و ۶۳ شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود.

طلا و ارز

شناسه : 443251
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا