وام ۳۰ روزه بانک سینا چیست؟

بانک سینا با طرح افرا به اشخاص حقوقی امکان می‌دهد با سپرده‌گذاری روزانه، پس از 30 روز، تسهیلاتی با سود 23 درصد دریافت کنند.

جهان صنعت نیوز – بانک سینا طرح افرا را برای اشخاص حقوقی معرفی کرده است که بر اساس آن، متقاضیان با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری روزانه به مدت حداقل یک ماه می‌توانند تسهیلاتی با نرخ سود ۲۳ درصد دریافت کنند. این تسهیلات بر اساس نسبتی از میزان سپرده‌گذاری روزانه محاسبه می‌شود که به ازای هر روز ۱۷ درصد افزایش می‌یابد. وام‌گیرندگان باید پروانه و جواز کسب داشته باشند و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشند. بازپرداخت وام نیز ۳۰ روز پس از دریافت وام خواهد بود و شامل هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

طرح افرا بانک سینا

سرویس بانک و بیمه : بانک سینا طرح ویژه‌ای به نام “افرا” را برای اشخاص حقوقی ارائه کرده است. این طرح به متقاضیان امکان می‌دهد با واریز روزانه مبلغی به‌عنوان سپرده به حساب خود، پس از گذشت ۳۰ روز، تسهیلاتی معادل ۱۷ درصد از مبلغ سپرده‌شان را دریافت کنند. این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد و با بازپرداخت یک ماه پس از دریافت وام ارائه می‌شود.

شرایط افتتاح حساب و سپرده‌گذاری

متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در بانک سینا افتتاح حساب کنند. این حساب می‌تواند از نوع جاری یا قرض‌الحسنه پس‌انداز باشد. سپس متقاضیان باید مبلغی را به‌عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند که باید حداقل بین یک تا ۳۰ ماه در حساب بماند تا شامل طرح افرا شود. هرچند مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند در آن تغییراتی ایجاد کند.

الزامات و شرایط ضمانت

برای ضمانت بازپرداخت وام، شخص حقوقی باید دارای پروانه و جواز کسب باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. بانک سینا برای طرح افرا سقف معینی اعلام نکرده است؛ بلکه بین مبلغ وام و میزان سپرده نسبتی قرار داده که هرچقدر سپرده بیشتر باشد، سقف وام نیز افزایش می‌یابد. این نسبت به ازای هر روز ۱۷ درصد افزایش می‌یابد، یعنی هر روز که سپرده در حساب باشد، این نسبت ۱۷ درصد بیشتر از روز قبل خواهد بود.

نرخ سود و مدت بازپرداخت

نرخ سود تسهیلات طرح افرا بانک سینا ۲۳ درصد تعیین شده است و مدت زمان بازپرداخت وام، دقیقاً ۳۰ روز پس از دریافت مبلغ تسهیلات خواهد بود. همچنین این طرح شامل هزینه‌های جانبی مانند ۲۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده بانکی و فرآیند اعتبارسنجی نیز می‌شود.

بانک و بیمه

شناسه : 443311
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا