هشدار پلیس : این خودروها در ایام اربعین توقیف می‌شوند

پلیس راهور با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان در بازه‌های زمانی مختلف به شدت برخورد می‌کند تا از تصادفات فوتی جلوگیری شود.

جهان صنعت نیوز – سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور، اعلام کرد که تخلفات حادثه‌ساز رانندگان همیشه خط قرمز پلیس است و تفاوتی ندارد که راننده در چه زمانی مرتکب این تخلف شود. در طرح‌هایی مانند نوروزی و تابستانه، و همچنین در بازه اربعین، با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز انجام دهند برخورد می‌شود تا از وقوع تصادفات فوتی و از دست دادن هموطنان جلوگیری شود. در صورت انجام دو تخلف حادثه‌ساز همزمان، خودرو برای ۷۲ ساعت توقیف می‌شود و رانندگان متخلف نیز جریمه خواهند شد.

برخورد قاطع پلیس راهور با تخلفات حادثه‌ساز

سرویس عمومی؛ سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور، با تاکید بر اهمیت برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان، اظهار داشت که این تخلفات همواره خط قرمز پلیس بوده و تفاوتی ندارد که راننده در چه بازه زمانی مرتکب این تخلف شود. وی افزود که همان‌طور که در طرح‌های نوروزی و تابستانه با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز انجام می‌دهند برخورد می‌شود، در بازه اربعین نیز اگر راننده‌ای مرتکب تخلف شود، با او برخورد خواهد شد.

جلوگیری از تصادفات فوتی

رئیس پلیس راهور علت این سخت‌گیری را جلوگیری از تصادفات فوتی عنوان کرد و گفت: “ما نمی‌خواهیم که تردد زائران و بی‌دقتی برخی از رانندگان منجر به تصادفات فوتی و از دست دادن هموطنانمان شود.”

توقیف خودرو و جریمه برای تخلفات

سردار حسینی در ادامه بیان کرد که اگر راننده‌ای مرتکب دو تخلف حادثه‌ساز همزمان باشد، خودرو وی برای ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد. وی همچنین افزود که اگر تخلفات رانندگان به نوعی باشد که نیاز به جریمه دارد، حتماً جریمه برای خودروی متخلف اعمال می‌شود تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری شود.

عمومی

شناسه : 443871
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا