هوافراجا برای ماموریت ایام اربعین اعلام آمادگی کرد

فرمانده هوافراجا از اختصاص ۱۵ فروند از بالگردها و هواپیمای فراجا به ماموریت اربعین خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سردار جلال منصوری نژاد با اشاره به آماده باش کادر پروازی هوافراجا برای ماموریت بزرگ اربعین اظهارکرد. وسایل پرنده در کنار خلبانان و نیروهای این فرماندهی در ورودی‌های کشور، مرز ریمدان و میرجاوه (زائران پاکستان). مرز دوغارون تایباد (زائران افغانستان) و خروجی‌های کشور در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق. تمرچین و آبادان برای رصد مرزها، مدیریت ترافیکی، کنترل ترددها و مردم یاری … به کار گرفته‌ایم.

فرمانده هوا فراجا خاطرنشان کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند. تا این کنگره عظیم به بهترین شکل برگزار و خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) روانه کربلای معلی شوند. و هواپیمایی پلیس نیز علاوه بر ایفای نقش در ماموریت‌های اشاره شده. در مواردی موضوع انتقال و جابجایی بیماران به مراکز درمانی را نیز دنبال می‌کند.

منصوری‌نژاد در پاسخ به این سوال که چه تعداد بالگرد و هواپیما از سوی هوافراجا برای ماموریت اربعین در نظر گرفته شده. گفت: ۱۵ فروند بالگرد و هواپیما در ورودی و خروجی مرزهای کشور به زوار اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی اشاره کرد: چند فروند هواپیما نیز از سوی هوا فراجا برای تردد مسئولان لشکری و کشوری برای موضوعاتی چون بازدید از مرزها درنظر گرفته شده است.

فرمانده هوافراجا در پاسخ به این سوال که نیروها و امکانات هوافراجا تا چه زمانی در مرزها مستقر هستند، گفت: تا پایان ماموریت اربعین و بازگشت زوار به کشور در خدمت عزیزان هستیم.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 443970
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا