پیروزی هریس در رای‌گیری رسمی / نامزدی حزب دموکرات تأیید شد

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور رسمی به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شد.

جهان صنعت نیوز – معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور رسمی به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد. پیروزی هریس در رای‌گیری رسمی روز دوشنبه حاصل شد، جایی که او اکثریت آرا را از نمایندگان کنگره دموکرات به دست آورد. جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات‌ها (DNC)، با تأیید این نامزدی، اظهار داشت که هریس نامزد نهایی حزب دموکرات خواهد بود. رای‌گیری به صورت مجازی انجام شد و یک فراخوان تشریفاتی در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در شیکاگو در تاریخ ۱۹ اوت برگزار خواهد شد.

معرفی رسمی معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان نامزد حزب دموکرات

سرویس سیاسی : معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور رسمی به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد. پیروزی رسمی هریس در رای‌گیری که روز دوشنبه برگزار شد، با کسب اکثریت آرا از نمایندگان متعهد حاصل شد. جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات‌ها (DNC)، در بیانیه‌ای ابراز کرد که هریس، معاون رئیس‌جمهور، توانسته است از تمامی نمایندگان کنگره دموکرات اکثریت آرا را به دست آورد و پس از پایان رای‌گیری، به‌عنوان نامزد حزب دموکرات معرفی شده است.

رای‌گیری و کنوانسیون ملی دموکرات‌ها

در حالی که رای‌گیری رسمی نامزدی به‌طور از راه دور انجام شد، کمیته ملی دموکرات‌ها اعلام کرد که یک فراخوان تشریفاتی در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که قرار است در تاریخ ۱۹ اوت در شیکاگو آغاز شود، برگزار خواهد شد. این کنوانسیون فرصت مناسبی برای تأیید نهایی نامزدی هریس و معرفی او به عموم خواهد بود.

اخبار برگزیدهسیاسی

شناسه : 444041
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *