این اتباع در صورت رفتن به اربعین بازداشت می‌شوند+جزئیات

فرمانده کل انتظامی فراجا با بیان اینکه اتباع غیر مجاز نمی‌توانند به اربعین بروند، گفت: این افراد در صورت حرکت به سمت مرزها، دستگیر و به اردوگاه منتقل می‌شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز،  سردار احمد رضا رادان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۳ هزار گشت خودرویی شامل انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مبارزه با موادمخدر در خدمت رسانی به زائرین اربعین فعال هستند. از این تعداد، هزار خودرو به عملیات و خدمت‌رسانی اختصاص یافته‌اند.

وی افزود: تا به امروز نزدیک به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه چاپ شده و در اختیار مردم قرار گرفته است که از این تعداد، ۶۵۰ هزار گذرنامه زیارتی بوده است.

سردار رادان بیان کرد: اتباع مجاز بدون داشتن مدارک مورد نیاز، نمی‌توانند در مرز حضور پیدا کنند و در صورت مراجعه بدون مدارک، با برخورد قانونی مواجه خواهند شد. اتباع غیرمجاز نیز در صورت حرکت به سمت مرزها دستگیر و به اردوگاه‌ها منتقل می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به کاهش زمان ایستایی در مرزها گفت: در حالی که سال گذشته فقط مرز مهران شامل سامانه سجاد بود، امسال مرزهای پرتردد نیز شامل این سامانه شده‌اند. در رفت و آمد، کنترل‌های لازم انجام می‌شود و ایستایی‌ها به واسطه روزهای چهارشنبه کاهش خواهد یافت.

مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 444252
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *