جزئیات فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

ایران‌خودرو از آغاز ثبت درخواست برای فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودروهای خود، از جمله ری‌را، با شرایط جدید از این هفته خبر داد.

جهان صنعت نیوز – ایران‌خودرو اعلام کرده است که از این هفته طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات خود را از جمله خودرو کراس‌اوور ملی ری‌را آغاز خواهد کرد. متقاضیان عادی برای شرکت در این طرح باید حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان افتتاح کنند. این طرح شامل خودروهایی مانند ری‌را، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، سورن پلاس بنزینی و هایما است و برای مشمولان طرح‌های حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز قابل استفاده خواهد بود.

 آغاز فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

سرویس خودرو: ایران‌خودرو به تازگی از آغاز طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش برخی از محصولات خود خبر داده است. این طرح که از این هفته آغاز می‌شود، با تاکید بر تحویل خودروهای سامانه یکپارچه و براساس مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری اجرا خواهد شد. هدف از این اقدام، ارائه فرصت برابر به همه متقاضیان و تامین نیاز بازار با حفظ اولویت‌ها است.

جزئیات طرح فروش ری‌را و سایر محصولات ایران‌خودرو

در این طرح، ثبت درخواست برای خودرو کراس‌اوور ملی ری‌را و برخی دیگر از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو مانند راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، گروه محصولات تارا، سورن پلاس بنزینی و هایما امکان‌پذیر خواهد بود. به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه متقاضیان، ایران‌خودرو شرایط ویژه‌ای را برای افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان تعیین کرده است که متقاضیان عادی باید آن را در مدت یک هفته انجام دهند.

نحوه شرکت در طرح‌های فروش و پیش‌فروش

شرایط دقیق مشارکت در این طرح، شامل اطلاعات لازم برای متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، در اطلاعیه‌ای رسمی منتشر خواهد شد. این اطلاعیه تمامی جزئیات و مراحل ثبت‌نام را به صورت شفاف توضیح خواهد داد تا متقاضیان بتوانند با آگاهی کامل در این طرح شرکت کنند.

اهمیت اجرای این طرح‌ها برای ایران‌خودرو

ایران‌خودرو با اجرای این طرح‌ها، به دنبال افزایش رضایت مشتریان و رفع نیازهای بازار خودروی کشور است. با توجه به تاکید کمیته خودرو و برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده، این شرکت مصمم است تا در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل‌های تنظیم بازار، به ارائه بهترین خدمات ممکن بپردازد. این اقدام می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان و تقویت موقعیت ایران‌خودرو در بازار کمک کند.

مراحل افتتاح حساب وکالتی و شرکت در طرح

متقاضیان عادی که قصد شرکت در این طرح را دارند، ملزم به افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان هستند. ایران‌خودرو مهلت یک هفته‌ای را برای این کار در نظر گرفته است تا همه متقاضیان بتوانند به‌موقع نسبت به افتتاح حساب و ثبت درخواست خود اقدام کنند. این اقدام نشان‌دهنده تعهد ایران‌خودرو به ایجاد فرصت برابر برای همه مشتریان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشارکت در این طرح‌ها است.

نکات کلیدی طرح‌های جدید ایران‌خودرو

این طرح‌ها نشان‌دهنده تعهد ایران‌خودرو به تامین نیازهای بازار و ارتقای سطح رضایت مشتریان است. با آغاز ثبت‌نام برای فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات متنوع، ایران‌خودرو به دنبال ارائه تجربه‌ای مثبت برای مشتریان خود و تقویت جایگاه خود در بازار خودروی کشور است. در هفته‌های آینده، با اجرای موفق این طرح‌ها، انتظار می‌رود که ایران‌خودرو بتواند به بهبود وضعیت بازار و افزایش رضایت مشتریان خود کمک کند.

بخشنامه فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ایران خودرو

شرایط عمومی متقاضیان عادی بر اساس ضوابط حاکم به شرح زیر می باشد :

  •  حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ، ۱۸ سال باشد.
  •  دارا بودن گواهینامه رانندگی ( در صورت ابلاغ تغییرات در دستور العمل، حذف می شود)
  •  متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته، از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا یا طی ۲۴ ماه گذشته از دیگر شرکتهای خودرو ساز خودرو خریداری و این شرکت‌ها به نام آنها فاکتور فروش صادر نموده باشد، نمی توانند در این طرح شرکت کنند. در صورت ثبت در خواست خرید در خواست خرید ایشان حذف می گردد.
  •  متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت نام و خرید خودرو ندارند (کسانی که دارای یک پلاک انتظامی فعال بوده و عمر خودرو موضوع پلاک بیش از ۵ سال باشد از این ممنوعیت مستثنی می‌گردند)
  •  انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر طریقی ممنوع است.
  •  امکان ثبت درخواست توسط اشخاص حقوقی وجود ندارد.

طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

متقضایان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشمول هیچیک از شرایط فوق نبوده و فقط باید فرزند دوم و یا ما بعد آنها متولد تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشند. در صورتی که تعداد تقاضا از تعداد ظرفیت عرضه بیشتر باشد اولویت برای مادرانی است که در ۲۴ ماه گذشته از شرکتهای خودروسازی خودرو دریافت ننموده اند.

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی ، مشمول هیچیک از شرایط فوق ( به استثناء بند ۶: شرط ممنوعیت اشخاص حقوقی نبوده و فقط باید قبل از ثبت درخواست به سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به آدرس  WWW.NNIK.IR مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و اطلاعات خودروی فرسوده خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام و نداشتن شرایط طرح فرسوده ، فقط با سهمیه متقاضیان عادی و در مهلت تعیین شده امکان ثبت سفارش خرید وجود خواهد داشت.

مراحل و زمانبندی انجام ثبت درخواست ( متقاضیان عادی)

  •  وکالتی نمودن حساب و مسدود نمودن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یکشنبه مورخ ۲۱ مرداد تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۷ مرداد نزد بانک های عامل
  •  ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ikcosales.ir ، ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی نمودن حساب و مسدود نمودن مبلغ تعیین شده نزد بانکهای عامل از روز چهارشنبه مورخ ۲۴ مرداد تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳۰۰۵.۳۱۳۱ مرداد
  •  اطلاع رسانی نتایج اولویت بندی از سوی شرکت ایران خودرو
  •  فراخوان متقاضیان اولویت بندی شده جهت واریز وجه و انجام ثبت نام طبق زمانبندی و اولویت های تعیین شده

تذکرات مهم

  • شرکت در اولویت بندی منوط به مسدود نمودن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی مشتری نزد بانکهای عامل و به ذینفعی شرکت ایران خودرو تا اعلام نتایج اولویت بندی است. متقاضیان صرفاً در بانکهای عامل تجارت، صادرات، ملت، پارسیان ، کار آفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین ، رفاه کارگران و آینده می توانند حساب را به نام ایران خودرو وکالتی نمایند.
  • واجد شرایط بودن متقاضی بر اساس ضوابط و قوانین موجود که در این اطلاعیه اعلام شده است. بر مبنای خود اظهاری متقاضی صورت پذیرفته و پس از ثبت درخواست از مراجع مرتبط استعلام میشود. لذا در صورتی که در هر مرحله ای معلوم شود متقاضی شرایط لازم مطابق قوانین حاکم و دستور العمل شورای رقابت را نداشته است، شرکت ایران خودرو اولویت کسب شده را حذف و متقاضی حق هرگونه اعتراض یا شکایت را از خود سلب می نماید.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 445109
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *