علیرضا کاظمی کیست؟ ؛ آشنایی با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شد.

جهان صنعت نیوز – علیرضا کاظمی، تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. کاظمی که در سال ۱۳۴۴ در مشهد به دنیا آمده است. او پیشتر به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش بعد از استعفای محسن حاجی‌میرزایی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی فعالیت کرده است. دیگر سوابق اجرایی او شامل معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت آموزش متوسطه، و مدیریت کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش است.

علیرضا کاظمی؛ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم

سرویس سیاسی : علیرضا کاظمی، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و تحصیلکرده حوزه و دانشگاه، به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. کاظمی که در سال ۱۳۴۴ در مشهد متولد شده، در طول دوران حرفه‌ای خود در حوزه آموزش و پرورش نقش‌های متعددی را بر عهده داشته است.

سوابق اجرایی و مدیریتی علیرضا کاظمی

علیرضا کاظمی در مقاطع مختلف مسئولیت‌های مهمی را در وزارت آموزش و پرورش بر عهده داشته است. یکی از برجسته‌ترین مسئولیت‌های او سرپرستی وزارت آموزش و پرورش پس از استعفای محسن حاجی‌میرزایی در شهریور ۱۴۰۰ بود. علاوه بر این، کاظمی پیش از این به عنوان قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی فعالیت کرده است.

از دیگر سوابق اجرایی کاظمی می‌توان به معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اشاره کرد.

سیاسی

شناسه : 445209
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *