وام ۸۰ میلیونی بانک مهر برای ثبت نام ایران خودرو

افرادی که از طریق حساب وکالتی بانک مهر ایران در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام می‌کنند، می‌توانند وام ۸۰ میلیونی بدون سود دریافت کنند.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، بانک مهر ایران تسهیلات ویژه‌ای برای سهولت شرکت مشتریان در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو، بدون نیاز به ضامن، بدون سود و بدون نیاز به معدل حساب ارائه می‌کند.

پرداخت وام ۸۰ میلیونی بانک مهر به این افراد

افرادی که تمایل دارند در طرح پیش‌فروش ایران خودرو مشارکت کنند، باید حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

با وجود این، افرادی که از حساب وکالتی بانک مهر ایران برای مسدود کردن این مبلغ استفاده کنند، می‌توانند با واریز کردن ۱۵۰ میلیون تومان در این حساب، مابه‌التفاوت این مبالغ یعنی ۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کنند.

 

این وام ۸۰ میلیون تومانی به همراه سپرده ۱۵۰ میلیون تومانی متقاضیان، بلافاصله پس از اعلام نتایج شرکت ایران خودرو تسویه می‌شود و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک‌مهر ایران

متقاضی برای وکالتی کردن حساب خود باید وارد بخش وکالتی کردن سایت بانک مهر ایران شود.

در ابتدا کارگزار خود را که شرکت ایران خودرو است انتخاب و سپس با انجام مرحله اعتبارسنجی، وکالت خود را ثبت کند.

سپرده‌گذار با تایید قوانین و مقررات می‌تواند رسید وکالتی کردن حساب خود را دریافت و چاپ کنند.

شایان ذکر است طبق اعلام خودروسازی ایران خودرو، انصراف و رفع انسداد وجوه مسدودشده تا پایان دوره ثبت نام به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

بانک و بیمهخودرو

شناسه : 445679
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *