زمان بندی قطع برق اعلام می شود

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق در نهایت ناچار شد برق را قطع کند، گفت: نهایتا پس از اندیشیدن تمهیدات مختلف، به این نتیجه رسیدند که برق باید قطع شود. در زمان قطعی برق، باید زمان‌بندی به مناطق اعلام شود؛ چراکه منازل مسکونی پمپ آب دارند و آب برخی واحدها نیز قطع می‌شود.

به گزارش سرویس نفت و پتروشیمی جهان صنعت نیوز، حبیب کاشانی در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات غزه اظهار کرد: امیدواریم بی تفاوتی بر ما حاکم نشود و بتوانیم همواره دست دعا برای مردم غزه برداریم.

وی با بیان اینکه المپیک به پایان رسید و پارالمپیک در حال آغاز است، تصریح کرد: تمام تلاش ورزشکاران در طول چهار سال برای موفقیت در المپیک است. ما پیش از مسابقات با ورزشکاران دیدار داشتیم و به آنها گفتیم همه شما برای ما حاج قاسم هستید. جاج قاسم ماه ها از خانواده و کشور دور شدند تا اقتدار به ارمغان بیاورند.

کاشانی با اشاره به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ به دست آمده توسط ورزشکاران گفت: هر مسئولی در کشور باید بداند که تجهیز وسایل ورزشی را در دستور کار قرار دهد. ورزشکاران در طول این سالها از تحصیل خود بازماندند و یا در مسائل رفاهی با مشکل روبه رو بودند. خواهش ما این است تمام کسانی که می توانند کمک کنند تا افتخارآفرینان در المپیک را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: کسانی که نتوانستند بعد از این میزان تلاش مدال طلا بگیرند، ماه ها کابوس خواهند دید که چرا نتوانستند مدال طلا به دست بیاورند. امروز وظیفه ماست که این ورزشکاران را مورد توجه قرار دهیم.

کاشانی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق در نهایت ناچار شد برق را قطع کند، گفت: نهایتا پس از اندیشیدن تمهیدات مختلف، به این نتیجه رسیدند که برق باید قطع شود. در زمان قطعی برق، باید زمان بندی به مناطق اعلام شود؛ چراکه منازل مسکونی پمپ آب دارند و آب برخی واحدها نیز قطع می شود.

منبع: ایلنا

نفت و پتروشیمی

شناسه : 445744
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *