رئیس بانک مرکزی اعلام کرد؛

نظام بانکی حامی بورس می شود

رییس‌کل بانک مرکزی گفت: در جلسه امروز شورای عالی بورس توافق شد که از فردا حمایت نظام بانکی از بازار سرمایه آغاز شود.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در پایان جلسه شورای عالی بورس که امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد، در خصوص مصوبات و توافقات صورت‌گرفته در شورا ضمن بیان اینکه جلسه امروز بسیار خوب بود، اظهار کرد: در جلسه امروز درباره بهبود وضعیت بورس تصمیماتی گرفته شد، همچنین توافق شد که حمایت از بازار سرمایه ادامه یابد. البته در این شرایط باید حمایت‌های قبلی از بازار سهام نیز ادامه یابد.

وی اضافه کرد: بین اعضای شورای‌عالی بورس توافق شد که در بورس شرایط مساعدتری ایجاد شود و سعی بر این باشد تا سهامداران به آینده بازار سهام امیدوارتر شوند.

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: به‌عنوان بانک مرکزی و مجموعه نظام بانکی توافق کردیم که از فردا کمک‌های نظام بانکی در حمایت از بازار سرمایه آغاز شود.

محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در پایان جلسه شورای عالی بورس که امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد، در خصوص مصوبات و توافقات صورت‌گرفته در شورا ضمن بیان اینکه جلسه امروز بسیار خوب بود، اظهار کرد: در جلسه امروز درباره بهبود وضعیت بورس تصمیماتی گرفته شد، همچنین توافق شد که حمایت از بازار سرمایه ادامه یابد. البته در این شرایط باید حمایت‌های قبلی از بازار سهام نیز ادامه یابد.

وی اضافه کرد: بین اعضای شورای‌عالی بورس توافق شد که در بورس شرایط مساعدتری ایجاد شود. سعی بر این باشد تا سهامداران به آینده بازار سهام امیدوارتر شوند.

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: به‌عنوان بانک مرکزی و مجموعه نظام بانکی توافق کردیم که از فردا کمک‌های نظام بانکی در حمایت از بازار سرمایه آغاز شود.

مهر

بانک و بیمهبورس

شناسه : 445822
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *