وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده برای ثبت نام ایران خودرو

بانک آینده برای متقاضیان ثبت نام ایران خودرو وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 60 ماهه فراهم کرده است.

جهان صنعت نیوز ؛ بانک آینده امکان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه را برای متقاضیان خرید خودرو فراهم کرده است. این تسهیلات ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بوده و شرط دریافت آن، داشتن میانگین حساب ۶ ماهه و ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک آینده برای متقاضیان ثبت نام ایران خودرو

سرویس خودرو: بانک آینده با توجه به نیاز مشتریان به تسهیلات برای خرید خودرو، شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب خود در بانک آینده، از وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه، به متقاضیان ارائه می‌شود.

حساب‌های واجد شرایط

این وام مخصوص حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، قرض‌الحسنه پس‌انداز، و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. برای بهره‌مندی از این تسهیلات، مشتریان باید پس از افتتاح حساب در بانک آینده، میانگین حساب حداقل ۶ ماهه ایجاد کنند و مدارک مربوط به اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق خود را ارائه دهند.

جزئیات پرداخت وام

با توجه به سقف وام ۲۰۰ میلیون تومانی و نرخ سود ۲۳ درصدی، وام‌گیرنده باید ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به بانک پرداخت کند. در پایان دوره ۶۰ ماهه، جمع مبالغ اقساط به ۳۳۸ میلیون تومان می‌رسد. همچنین، وام‌گیرندگان باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازند.

بانک و بیمهخودرو

شناسه : 445841
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *