وام ۱۱۵ میلیونی بانک سینا برای ثبت نام ایران خودرو

بانک سینا برای شرکت در ثبت نام ایران‌خودرو، ۱۱۵ میلیون تومان اعتبار بدون سود و کارمزد ارائه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – بانک سینا به منظور حمایت از مشتریان و تولید ملی، برای متقاضیان طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی بدون سود و کارمزد در نظر گرفته است. مشتریان با پرداخت ۵۰ درصد آورده نقدی می‌توانند در این طرح شرکت کنند و در صورت نداشتن حساب در بانک سینا، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک حساب غیرحضوری افتتاح کنند.

اعطای اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی بانک سینا برای ثبت نام ایران‌خودرو

سرویس بانک و بیمه: بانک سینا با هدف حمایت از تولید ملی و رفاه مشتریان، اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی برای شرکت در طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو ارائه می‌دهد. این اعتبار به‌صورت بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن به متقاضیان تعلق می‌گیرد. مشتریان بانک سینا می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد آورده نقدی، در این طرح پیش‌فروش شرکت کنند.

شرایط و مقررات طرح پیش‌فروش

برای شرکت در ثبت نام ایران‌خودرو، مسدودی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی به‌عنوان شرط اصلی اعلام شده است. مشتریان بانک سینا با استفاده از اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی بانک و پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ آورده نقدی، قادر به شرکت در این طرح خواهند بود. اعتبار ارائه‌شده توسط بانک سینا بدون سود و کارمزد است و متقاضیان نیازی به ارائه ضامن ندارند.

افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سینا

افرادی که در حال حاضر حسابی در بانک سینا ندارند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک، حساب غیرحضوری افتتاح کرده و حساب خود را به‌صورت وکالتی مسدود کنند. این فرآیند به‌راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک سینا انجام می‌شود.

بانک و بیمهخودرو

شناسه : 446683
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *