افزایش پروازهای لوفت‌هانزا از آسمان ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از ارسال پرونده ۵ فرودگاه بین المللی برای صدور گواهینامه به سازمان هواپیمایی و افزایش ۱۰ درصدی پروازهای عبوری لوفت‌هانزا از آسمان ایران خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، رضا نخجوانی در نشست خبری با موضوع ارائه گزارش عملکرد عملیات اربعین حسینی ۱۴۰۳ اظهار کرد. برای عملیات اربعین حسینی ۱۳ ماموریت به صنعت فروگاهی واگذار شد. که در قالب این ماموریت‌ها، ستادی را تشکیل داده. و نشست‌های متعددی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ایرلاین ها برای ۲۷ فرودگاه مجوز دریافت کردند. که تا امروز از ۱۳ فرودگاه پروازهای اربعین توسط ۱۷ ایرلاین داخلی و ۲ ایرلاین خارجی در حال انجام است.

وی افزود: فرودگاههای غربی کشور نقش محوری برای پروازهای اربعین را دارند. و امیدواریم مردم از خدمات ما راضی باشند. و دعا کنند بتوانیم پر توان به ارائه خدمات ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر اینکه کدامیک از فرودگاههای بین المللی و مرز هوایی دارای گواهینامه فرودگاهی هستند. اظهار کرد: پرونده فرودگاه های بین المللی ایران به سازمان هواپیمایی ارسال شده است. در واقع گام های مربوط به شرکت فرودگاه‌ها در این رابطه انجام شده. و پرونده فرودگاههای مشهد، یزد، کرمان، تبریز و اصفهان به سازمان ارسال شده است.

گواهینامه فرودگاه شیراز

نخجوانی افزود: فرودگاه شیراز ابتدای امسال موفق به اخذ گواهینامه شد و فرودگاههای زاهدان و بندرعباس هم قبلاً گواهینامه را اخذ کرده بودند.

وی همچنین از ارائه بسته های تشویقی برای افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران خبر داد و گفت: این بسته تشویقی به طور متوسط باعث افزایش ۳ درصدی پروازهای عبوری شده است. به‌عنوان نمونه پروازهای عبوری لوفت‌هانزا ۱۰ درصد و الاتحاد نیز ۱۲ درصد افرایش یافته است.

حسین آجیلیان مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست گفت: فرودگاههای بین المللی و مرز هوایی را برای اربعین به سازمان هواپیمایی معرفی شد. در این راستا ۳۳ فرودگاه را به سازمان مذکور معرفی کردیم که از این تعداد ۲۷ فرودگاه از سوی این سازمان مجوز انجام پروازهای اربعین را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها خدمات هوایی پروازهای اربعین فرودگاه امام را بدون چشم داشت و نگاه خاص ارائه می کنند، افزود: برخی تاخیرات پروازهای به دلیل شرایط ناوگان یا وضعیت آب و هوایی بوده است. مسافران می توانند از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.

شرکت های پرواز اربعین

وی با بیان اینکه از فرودگاههای اردبیل، اصفهان، بندرعباس، بوشهر تبریز، رامسر، رشت، ساری، شاهرود، شیراز، کرمان، کرمانشاه، لامرد، مشهد، مهرآباد، همدان، یزد و لارستان پروازهای اربعین در خال انجام است، یادآور شد: پیک بازه رفت پروازهای اربعین تا روز جمعه ادامه دارد و شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آساجت، آسمان، آتا،ایرتور، زاگرس، پارس ایر، پویا ایر، تابان، قشم ایر، کاسپین، کیش، ماهان، معراج، وارش و دو ایرلاین عراقی العراقیه و فلای بغداد این پروازها را انجام می‌دهند.

به گفته وی، از ۲۴ مرداد تا دیروز ۲۹ شهریور ۷۱ پرواز به نجف، ۲۷ پرواز به بغداد و دو پرواز به بصره انجام شده است‌.

منبع: تسنیم

مسکن

شناسه : 447534
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. آقای نویسنده این پارکینگ که می‌فرمایید بالای ده سال است راه اندازی و بهره برداری میشود اگر هدف تبلیغ است بحثش جداست اگر برای یک عده سود جو تبلیغات کاذب میکنید که برای این منطقه کاری کردند تحقیق کنید بعد مقاله بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *