علی قلی زاده پرسپولیسی می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس پس از رفع مشکل سربازی علی قلی‌زاده، بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کرده و مذاکرات جدیدی را آغاز کرده است.

جهان صنعت نیوز – پس از جدایی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس تلاش‌های متعددی برای جذب جانشین او انجام داد که در ابتدا به نتیجه نرسید. یکی از اهداف این باشگاه علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی و باشگاه لخ‌پوزنان لهستان، بود که به دلیل مشکل سربازی انتقال او منتفی شد. اما پس از اعلام خبر حل مشکل سربازی توسط رئیس فدراسیون فوتبال، مذاکرات پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده از سر گرفته شد. این بازیکن نیز خواهان بازگشت به ایران است و باشگاه پرسپولیس آماده پرداخت مبلغ رضایت‌نامه او به باشگاه لهستانی است.

تلاش مجدد پرسپولیس برای جذب علی قلی‌زاده

سرویس ورزشی : باشگاه پرسپولیس پس از جدایی مهدی ترابی، چندین بار برای جذب جانشین او تلاش کرد اما به دلایل مختلف موفق به این کار نشد. یکی از بازیکنانی که مدنظر این باشگاه بود، علی قلی‌زاده، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لخ‌پوزنان لهستان بود. اما مشکل سربازی این بازیکن باعث شد تا مذاکرات در آن زمان به نتیجه نرسد و انتقال او به پرسپولیس منتفی شود.

رفع مشکل سربازی و آغاز مذاکرات جدید

با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مبنی بر حل مشکل سربازی برخی ملی‌پوشان از جمله علی قلی‌زاده، باشگاه پرسپولیس بار دیگر مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرد. این خبر باعث شد تا قلی‌زاده که پیش‌تر نیز علاقه خود را برای بازگشت به ایران و حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود، انگیزه بیشتری برای انتقال به این تیم پیدا کند.

گفت‌وگوهای قلی‌زاده با باشگاه لخ‌پوزنان

علی قلی‌زاده قرار است امروز با مدیران باشگاه لخ‌پوزنان درباره جدایی خود صحبت کند. این باشگاه لهستانی نیز قرار است مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را برای صدور مجوز خروج او اعلام کند. باشگاه پرسپولیس به قلی‌زاده اطمینان داده است که مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهد کرد تا این انتقال صورت گیرد.

تمایل باشگاه لهستانی به فروش قلی‌زاده

بر اساس اخبار منتشر شده، باشگاه لخ‌پوزنان به دنبال جذب دو بازیکن جدید در پست قلی‌زاده است و این امر نشان می‌دهد که این باشگاه مشکلی برای فروش او ندارد. این موضوع می‌تواند احتمال حضور علی قلی‌زاده در پرسپولیس را تقویت کند و باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا این انتقال را هر چه زودتر نهایی کند.

ورزشی

شناسه : 447604
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *