تعطیلات ۵ روزه : ادارات از ۱۲ تا ۱۷ شهریور تعطیل می‌شوند؟

با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر، احتمال تعطیلی ۵ روز پیاپی در کشور وجود دارد.

جهان صنعت نیوز – با توجه به تعطیلات رسمی در روزهای دوشنبه ۱۲ شهریور (سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)) و چهارشنبه ۱۴ شهریور (شهادت امام رضا (ع))، و تعطیلی پنجشنبه‌ها، در صورت تعطیل شدن روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور، احتمال تعطیلی ۵ روز پیاپی برای ادارات وجود دارد. هنوز دولت تعطیلی ۱۳ شهریور را اعلام نکرده است.

احتمال تعطیلی ۵ روز پیاپی در شهریور

سرویس عمومی : با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه صفر، امکان تعطیلی ۵ روز پیاپی در کشور وجود دارد. روز دوشنبه ۱۲ شهریور، به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، تعطیل رسمی اعلام شده است. همچنین روز چهارشنبه ۱۴ شهریور نیز به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، در تقویم تعطیل رسمی است.

با توجه به تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات، در صورت اعلام تعطیلی رسمی برای روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور، ادارات دولتی به مدت ۵ روز متوالی تعطیل خواهند بود. این امر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی داشته باشد. با این حال، تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی از سوی دولت مبنی بر تعطیلی روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور منتشر نشده است. و این مسئله همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عمومی

شناسه : 447901
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *