ساعت کاری ادارات استان فارس تا ۸ شهریور تغییر کرد

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان فارس به دلیل گرمای هوا از ۳ تا ۸ شهریور از ۶ تا ۱۱ صبح تغییر یافت و تعطیلی مراکز تجاری استان نیز تمدید شد.

جهان صنعت نیوز – با توجه به گرمای شدید هوا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد. که ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، از جمله مؤسسات دولتی، غیر دولتی و بانک‌ها، از ۳ تا ۸ شهریور از ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود. این تصمیم با تایید شورای مدیریت بحران استان و بر اساس مصوبات این شورا و دستور استاندار فارس اتخاذ شده است. همچنین، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برای یک هفته دیگر تمدید خواهد شد. و دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت بعدازظهر هستند. با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد. مدیران موظفند کسری ساعت کاری را به صورت دورکاری جبران کنند.

تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی فارس به دلیل گرما

سرویس عمومی : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، محسن نعمتی، از تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل گرمای شدید هوا خبر داد. بر اساس تصمیم شورای مدیریت بحران استان، از روز شنبه ۳ شهریور تا پنج‌شنبه ۸ شهریور. ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها، از ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود. این تصمیم به تأسیس و تأسیس مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان و بر اساس تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران اتخاذ شده است.

تعطیلی مراکز تجاری استان فارس تمدید شد

در راستای مدیریت مصرف انرژی و به دلیل همکاری اصناف، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برای یک هفته دیگر تمدید می‌شود. این تصمیم با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس اتخاذ شده است.

تأثیر بر شیفت‌های کاری دستگاه‌های اجرایی

نعمتی افزود که دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند، با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد. همچنین، مدیران موظفند کسری ساعات کاری را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق جبران کنند.

تدابیر جدید برای مدیریت گرما و انرژی

این اقدامات در راستای کاهش تأثیرات گرمای شدید و بهینه‌سازی مصرف انرژی در استان فارس انجام می‌شود و هدف از آن حفظ سلامت کارکنان و مدیریت بهتر منابع انرژی است.

عمومی

شناسه : 447927
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *