اولین دستور وزیر اقتصاد «گُل‌» بود

وزیر امور اقتصادی از تمامی بخش‌های وزارت اقتصاد خواست تا از ارسال پیام تبریک، تاج گل و آگهی‌های غیرضروری خودداری کنند.

جهان صنعت نیوز – عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، با ابلاغ دستوری به تمامی زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد از جمله معاونت‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی، از آن‌ها خواست. تا از ارسال مکاتبات حاوی پیام تبریک، تاج گل و انتشار آگهی‌های غیرضروری خودداری کنند. این دستور با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت انضباط مالی صادر شده. و شامل توصیه‌ای برای رعایت این رویه در مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز می‌شود.

ابلاغیه وزیر اقتصاد برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبریک و تاج گل

سرویس اقتصاد کلان: وزیر امور اقتصادی و دارایی، عبدالناصر همتی، به تمامی بخش‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد از جمله معاونت‌ها. سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی دستور داد تا از ارسال مکاتبات حاوی پیام تبریک، تاج گل و انتشار آگهی‌های غیرضروری خودداری کنند.

این ابلاغیه ساعاتی پس از حضور همتی در ساختمان وزارتخانه، از طریق دفتر وزارتی به تمامی زیرمجموعه‌ها ارسال شد. هدف اصلی این دستور، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش مکاتبات غیرضروری در چارچوب تقویت اصول انضباط مالی است.

تأکید بر رعایت اصول انضباط مالی

در این ابلاغیه آمده است که ضمن قدردانی از تمامی عزیزانی که در فرآیند اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی ابراز لطف نموده‌اند، به‌منظور کاهش هزینه‌ها و کاهش مکاتبات غیرضروری، مدیران و همکاران بخش‌های مختلف وزارتخانه موظف به رعایت این دستور هستند. همچنین تاکید شده است که این رویه در سایر موارد مشابه، از جمله مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز باید رعایت شود.

اقتصاد کلان

شناسه : 447959
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *