رکود بازار خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟

قیمت خودرو پس از یک افت و خیز، همچنان روند کاهشی خود را حفظ کرده و به اعتقاد فعالان بازار، رکود بازار تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، به اعتقاد فعالان بازار خودرو، با توجه به افت قیمت‌ها در بازار ارز، ثبات حوزه بین‌الملل و آغاز به کار دولت چهاردهم پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو تا پایان تابستان دچار رکود سنگین شود و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر باشد.

بررسی ها از شیوه فروش ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش در حال برگزاری این حودروساز و همچنین نحوه عرضه شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک -جدیدترین محصول سایپا-، نشان می دهد خودروسازان امیدوارند به زودی با تشکیل دولت چهاردهم مجوز افزایش قیمت محصولات را دریافت کنند.

در حال حاضر مصرف کنندگان همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف بازار خودرو هستند چراکه هم قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته و هم انتشار اخبار مربوط به واردات خودروهای کارکرده توانسته اثر قابل توجهی بر داد و ستدها در بازار بگذارد.

در جدول زیر میانگین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی آمده است. (قیمت خودرو در مناطق مختلف متفاوت بوده و در جدول ذیل به میانگین قیمت‌ها اشاره شده است.)

منبع: مهر

خودرو

شناسه : 447984
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *