افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۵ شهریور، در بسیاری از نقاط کشور شاهد افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امشب در مناطقی از شرق لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری، جنوب غرب اصفهان، برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای فردا دوشنبه و روز سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است گفت: روز چهارشنبه با گذر امواج کم‌دامنه‌تر از بخش میانی از نوار شمالی کشور در استان مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در تهران و سمنان گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در ارتفاعات شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان و غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی توضیح داد: روز پنجشنبه رگبار پراکنده در مازندران، مناطق شمالی البرز، تهران، قزوین و بارش پراکنده در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری رخ خواهد داد.

ضیائیان تاکید کرد: در پنج‌روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. در سه روز آینده در شمال غرب و غرب کشور نیز افزایش وزش باد انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی

شناسه : 448575
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *