قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو لغو شد + جزئیات

با توجه به ابهاماتی که در ثبت نام ایران‌خودرو وجود دارد، قرعه‌کشی محصولات این خودروساز به تعویق افتاده و احتمالا تا پایان هفته آینده انجام می‌شود.

جهان صنعت نیوز – با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر شفافیت در تعیین روش عرضه، قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو که قرار بود روز سه‌شنبه ۶ شهریور انجام شود، به تعویق افتاده است. این خودروها به دو روش فوق‌العاده (فوری) و پیش‌فروش عرضه می‌شوند و ثبت‌نام‌کنندگان شش روز مهلت دارند تا روش خود را انتخاب کنند. تاریخ دقیق قرعه‌کشی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

تاخیر در قرعه‌کشی ایران‌خودرو

سرویس خودرو : با توجه به برخی ابهامات در فروش بزرگ ایران‌خودرو و تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر ایجاد شفافیت در تعیین روش عرضه، قرعه‌کشی محصولات این خودروساز به تعویق افتاده است. پیش از این، قرار بود قرعه‌کشی روز سه‌شنبه ۶ شهریور انجام شود، اما اکنون تا پایان هفته آینده موکول شده است.

روش‌های فروش و انتخاب ثبت‌نام‌کنندگان

محصولات ایران‌خودرو به دو روش فوق‌العاده (فوری) و پیش‌فروش عرضه می‌شوند. متقاضیان این خودروها از دیروز شش روز مهلت دارند تا روش فروش مورد نظر خود را در سایت فروش ایران‌خودرو انتخاب کنند. پس از پایان این مدت، قرعه‌کشی انجام خواهد شد، هرچند تاریخ دقیق آن هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

جزئیات فروش فوق‌العاده

در روش فروش فوق‌العاده، قیمت‌ها قطعی است و متقاضیان باید تمام هزینه خودرو را در تاریخ مقرر و با فراخوانی که از سوی ایران‌خودرو اعلام می‌شود، پرداخت کنند. مدت زمان تحویل خودرو در این روش ۹۰ روزه است. یکی از سوالات مطرح‌شده این است که متقاضیان فروش فوق‌العاده چه مدت فرصت دارند تا پس از اعلام اسامی برندگان، هزینه خودرو را پرداخت کنند. برخی منابع غیررسمی اعلام کرده‌اند که این مهلت ۱۰ روزه است که صحیح نمی‌باشد. بر اساس قرعه‌کشی‌های قبلی، متقاضیان سه روز فرصت دارند تا هزینه خودرو را پرداخت نمایند.

جزئیات پیش‌فروش

در روش پیش‌فروش، بخشی از هزینه خودرو باید طبق فراخوان ایران‌خودرو پرداخت شود و مدت زمان تحویل بین ۴ تا ۶ ماه است. در این روش، خودروساز در قرارداد خود با مشتری تاکید می‌کند که خودرو با قیمت روز تحویل داده خواهد شد، به این معنا که ممکن است تا زمان عرضه، خودرو مشمول افزایش قیمت شود و ماوالتفاوت آن از مشتری دریافت گردد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 448652
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *