جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه سه جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران طی روزهای گذشته، افتتاح شده است، گفت: مسائل عمرانی ۳ جایگاه نیز به پایان رسیده است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سعید بیگی پیرامون ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت. بین تعداد پمپ بنزین های فعال در شهر تهران و میزان تقاضای بنزین، تناسب وجود ندارد. و شهروندان تهرانی همیشه در دسترسی به پمپ های بنزین مشکل دارند. شهرداری تهران به شهروندان و همچنین شرکت نفت این قول را می دهد که تا رفع کامل این نیاز کمک کند.

وی افزود: برای احداث ۲۵ پمپ بنزین کوچک مقیاس قرارداد بسته بودیم که با ساخت ۱۲ جایگاه، موافقت‌های اصولی صادر شده است که از این تعداد ۶ جایگاه عملیات عمرانی اش به پایان رسیده که سه جایگاه آن در شهر تهران طی چند روز گذشته در مناطق ۶،۱۵ و همچنین ۱۶ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از جایگاه‌های سوخت در منطقه ۳ در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و حدود ۴۰ درصد نیز پیشرفت داشته است، گفت: قیمت بنزین عرضه شده در این جایگاه‌ها با سایر جایگاه‌های شهر تهران تفاوتی ندارد.

بر اساس گزارش سایت شهر، از جمله مزایای ساخت پمپ‌های بنزین کوچک مقیاس صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان است.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448943
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *