آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی مشخص شد

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، مهلت ثبت نام در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن رشته هایی که براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، فردا جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ پایان می یابد و داوطلبان در این فرصت باید نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین ، فرصت ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد نیز فردا پایان می یابد.

از همین رو به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را برای این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 449417
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *