مجلس پیگیر قطع مستمری ۱۳ هزار مددجو

مجلس شورای اسلامی به موضوع قطع مستمری 13 هزار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ورود کرده و این مسئله را با حضور مسئولان مربوطه پیگیری خواهد کرد.

جهان صنعت نیوز –  احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از قطع مستمری ۱۳ هزار مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و اعلام کرد که مجلس با دعوت از مسئولان بهزیستی و کمیته امداد، این موضوع را در کمیسیون اجتماعی پیگیری خواهد کرد. وی با تاکید بر اهمیت این مستمری برای مددجویان، خاطرنشان کرد که قطع آن مشکلات جدی برای افراد آسیب‌پذیر به همراه داشته و تلاش می‌شود تا این مسئله حل شود.

پیگیری مجلس برای قطع مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

ورود مجلس به مسئله قطع مستمری مددجویان

سرویس اجتماعی : احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قطع مستمری ۱۳ هزار مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد، از ورود جدی مجلس به این موضوع خبر داد. وی تاکید کرد که پس از پایان سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، مسئولان مربوطه به کمیسیون اجتماعی مجلس دعوت خواهند شد تا در این کمیسیون به عنوان مرجع تخصصی توضیحات لازم را درباره علت قطع مستمری این مددجویان ارائه دهند.

نگرانی‌ها از قطع مستمری و تأثیر آن بر زندگی مددجویان

 بیگدلی با اشاره به اینکه مبلغ مستمری دریافتی مددجویان بسیار ناچیز بوده و اغلب این افراد بر اساس آن برنامه‌ریزی مالی دارند، بیان کرد که قطع شدن این مستمری‌ها می‌تواند مشکلات زیادی برای مددجویان ایجاد کند. او افزود که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شده و مجلس به عنوان نهاد نظارتی باید این مسئله را با دقت بررسی کند تا در ماه‌های آینده چنین مشکلی دوباره تکرار نشود.

تلاش برای بازگرداندن مستمری قطع شده مددجویان

 این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور و فشار تورمی بر اقشار آسیب‌پذیر، تاکید کرد که مجلس تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مستمری افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی که قطع شده، مجدداً برقرار شود. وی با بیان اینکه این مستمری‌ها نقش مهمی در تأمین معیشت مددجویان دارد، از مسئولان خواست تا با همکاری و همراهی مجلس به رفع این مشکل بپردازند.

اقتصاد کلان

شناسه : 449453
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *