نتایج قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه اعلام نمی شود

قرعه کشی فروش اخیر ایران خودرو فردا ساعت ۹ صبح انجام خواهد شد اما زمان اعلام نتایج فردا نیست و متقاضیان فردا منتظر اعلام نتایج نباشند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، هفته گذشته بود که ایران خودرو اعلام کرد فرآیند قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار می شود. با اعلام این خبر بسیاری از متقاضیان بر این باور بودند. که پس از قرعه کشی، نتایج هم اعلام خواهد شد. اما اطلاعات جدید به دست آمده از ایران خودرو حاکی از آن است. که نتایج فردا اعلام نمی شود. و احتمالا چند روز پس از قرعه کشی اعلام نتایج را شاهد باشیم. البته در اطلاعیه اخیر ایران خودرو هم بیان شده بود. که پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش. استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود. گویا اخذ استعلام های مربوط به قرعه کشی زمانبر است. و به همین دلیل نتایج دیرتر مشخص می شود.

در عرضه اخیر خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU7P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی. هایما S5، هایما ۷X، هایما S7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را ثبت نام شدند. این خودروها در قالب فروش فوری و پیش فروش و در طرح های عادی. خودروهای فرسوده و مادران به عرضه می رسند. در ادامه می توانید ویدیو مربوط به مقایسه ری را، جدید ترین محصول ملی با ام وی ام X55 پرو را مشاهده کنید.

کراس اوور ملی ایران خودرو در حالت فول آپشن مجهز به پیشرانه TC7 یا همان EFP است. این پیشرانه ، یک پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ است. که می تواند نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در ریرا می توانیم به ؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و…. اشاره کنیم.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 449932
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *