تاکسی برقی های چینی به ایران رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی‌ برقی اکنون به بندرعباس رسیده است و محموله اتوبوس‌ برقی‌ها هم بزودی می‌رسد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیرامون ورود محموله تاکسی‌های برقی از چین به بندرعباس گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی‌های برقی اکنون به بندرعباس رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی برقی اکنون در بندر رجایی بندرعباس آماده ترخیص است، اظهار داشت: نخستین محموله اتوبوس‌های برقی نیز به زودی به بندرعباس می‌رسد.

وی ادامه داد: ما مجوز کمیسیون ذخایر ارزی بانک مرکزی را برای تأمین ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی دریافت کردیم و روند آن طی می‌شود.

وی تاکید کرد: سرعت ساخت تاکسی‌ها در شرکت سازنده طرف قرارداد بالاست و ظرف چهار ماه کل محموله وارد شهر خواهد شد.

۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز تحویل گرفته خواهد شد

هرمزی با بیان اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز در سه بخش تحویل گرفته خواهد شد، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها از محل دو هزار و ۵۰۰ دستگاه تأمین می‌شود.

وی یادآور شد: بانک مرکزی موضوع قرارداد ما را تصویب کرده و مسیرها هماهنگ شده و ضمانت‌های انجام شده و ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس و تاکسی در اولویت خرید شهرداری تهران قرار دارد، گفت: تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که وارد خواهد شد جریان زندگی در شهر را تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز به اندازه کل دوره گذشته تاکسی جدید وارد کردیم. گفت: ما در اتوبوسرانی با عقب ماندگی جدی روبه رو بودیم و اتوبوس‌ها کاملاً فرسوده بودند.

منبع: مهر

خودرو

شناسه : 450184
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *