زمان اعلام برندگان طرح فروش ایران خودرو مشخص شد+زمان تحویل

ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در چهار طرح فروش ایران خودرو، به ترتیب ۳۰ درصد برای متقاضیان طرح عادی، ۵۰ درصد برای متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت و نیز ۲۰ درصد برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز،  مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو در طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده، متقاضیان عادی و خودروهای برقی یکشنبه ۱۱ شهریورماه برگزار شد.

در این دوره از ثبت نام ایران خودرو ، در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ متقاضی خرید خودرو بود که تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است. علاوه بر این، ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش‌فروش را انتخاب کردند و تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

محصولات عرضه شده در این طرح شامل پژو ۲۰۷i با موتور TU3، تارا دستی، تارا اتوماتیک، ری را، هایما S7، هایماS5، هایما ۷X، سورن پلاس بنزینی XU7، پژو ۲۰۷ هاچ‌بک فرمان هیدرولیک، رانا پلاس و دو محصول برقی FAW بستیون NAT و لونا GRE به دو صورت فوق‌العاده و پیش‌فروش است.

ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در این چهار طرح، به ترتیب ۳۰ درصد برای متقاضیان طرح عادی، ۵۰ درصد برای متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت و نیز ۲۰ درصد برای متقاضیان طرح خودروهای فرسوده است.

زمان اعلام اسامی برندگان در طرح فروش ایران خودرو 

اسامی نفرات برگزیده در این اولویت‌بندی، اوایل هفته آینده پس از تأیید نهادهای مرتبط از جمله ناجا، سازمان ثبت احوال و… اعلام خواهد شد.

تمامی محصولات هر چهار طرح تا انتهای سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

تسنیم

خودرو

شناسه : 450529
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *