بیشترین کاهش قیمت برای کدام خودرو است؟

امروز بازار خودرو شاهد نوسان محدود قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بود و بیشترین کاهش قیمت به «هایما»‌ اختصاص پیدا کرد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بازار خودرو که در روز شنبه با عبور از روند ثابت و بدون تغییر هفته گذشته، شاهد نوسان قیمت‌ها بود؛ روز یکشنبه را در حالی پشت سر گذاشت که قیمت ها ثبات را تجربه کردند و با نوسان در محدوده مشخص معاملات را به پایان رساندند.

این در حالیست که معامله‌گران در بازارهای طلا و سکه شاهد تغییر نوسان قیمت‌ها از نزولی به صعودی بودند اما قیمت دلار در بازار تهران در محدوده رنج نوسان داد و در مقایسه با روز گذشته تغییر چندانی را تجربه نکرد؛ موضوعی که به عقیده فعالان بازار خودرو بر روند قیمت ها در جریان معاملات امروز اثرگذار بوده است.

امروز در بین محصولات سایپا قرعه تغییر قیمت به نام ساینا خورد و این محصول پرطرفدار افت ارزش دو میلیون تومانی را تجربه کرد و قیمت سایر خودروها ثابت ماند. اما در سبد محصولات ایران خودرو، «هایما»، «رانا پلاس»، «پژو ۲۰۷» و «دنا پلاس» کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز نسبت به روز گذشته ۸۹۷ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش سه میلیون تومانی داشت. اما بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» با افت قیمت دو میلیون تومانی در بازار ۸۵۸ میلیون تومان قیمت خورد. امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و پنج میلیون تومان ارزان شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و ثبات را تجربه کرد. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۴ میلیون تومان قیمت خورد و افت سه میلیون تومانی داشت و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «کوییک‌R اتومات» ۵۳۳ میلیون تومانی شد از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۰۹ میلیونی ماند. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار افت دو میلیونی داشت و ۴۱۲ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و «اطلس» هم بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومانی ماند.

منبع: اقتصادنیوز

خودرو

شناسه : 451575
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *