بیش از ۱۸ هزار تن مرغ صادر می شود

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر آمار از ابتدای سال ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن مرغ توسط اتحادیه و زنجیره‌ها صادر شده است.

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت. بنابر آمار در ۵ ماهه امسال، ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن مرغ توسط اتحادیه و زنجیره های تولیدی به بازارهای هدف صادر شده است.

او با بیان اینکه مجوز صادرات ماهانه ۷ هزار تن مرغ را داریم. افزود: برای افزایش صادرات بدنبال توسعه بازارهای هدف هستیم. از این رو در حال مذاکره با روس ها هستیم.

ابراهیمی ادامه داد: هدف گذاری صادرات ماهانه ۱۱ هزار تن بوده که انتظار می رود با توسعه بازارهای هدف میزان صادرات به ۴ هزار تن برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه نیازی به واردات مرغ منجمد در بازار نداریم، افزود: با توجه به فراوانی مرغ گرم و ذخایر مناسب، تنها مدیریت توزیع در بازار باید صورت بگیرد.

او با بیان اینکه بازار مرغ طی یکسال اخیر آرام و بدون تنش بوده است، گفت: بنابر آمار در مرداد ماه ۱۴۴ میلیون قطعه جوجه ریزی به خاطر گرما صورت گرفت و برای این ماه با تلورانس ۴ تا ۵ میلیون قطعه افزایش همراه خواهد بود. به طور کلی طی ماه های اخیر تولید ماهانه مرغ بالای ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار تن بوده که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کشاورزی

شناسه : 451587
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *