آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور

مهلت انتخاب رشته و ثبت‌نام داوطلبان مجاز تا پایان امروز، از طریق سایت سازمان سنجش به پایان می‌رسد.

جهان صنعت نیوز – داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید تا پایان امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. همچنین، داوطلبانی که قبلاً انتخاب‌رشته کرده‌اند، تا پایان امروز (۲۰ شهریور) فرصت دارند اطلاعات خود را ویرایش کنند. مهلت ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون نیز امروز به پایان می‌رسد.

آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان کنکور

سرویس اجتماعی: طبق اعلام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، امروز (۲۰ شهریور) آخرین مهلت برای داوطلبان مجاز به انتخاب‌رشته در کنکور سال جاری است. داوطلبان باید تا پایان امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش، انتخاب‌های خود را بر اساس دفترچه راهنما و اصلاحات جدید انجام دهند. این داوطلبان می‌توانند حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل را در فرم انتخاب‌رشته اینترنتی خود وارد کنند. عدم اقدام در این بازه زمانی به منزله انصراف از فرآیند انتخاب رشته تلقی خواهد شد.

امکان ویرایش اطلاعات انتخاب‌رشته

برای داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند، فرصت ویرایش اطلاعات تا پایان امروز وجود دارد. این گروه از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود، تغییرات لازم را در فرم انتخاب‌رشته خود اعمال کنند. این فرصت نهایی برای اصلاح اطلاعات انتخاب‌رشته است و پس از آن، امکان تغییر وجود نخواهد داشت.

پایان مهلت ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون

در کنار انتخاب رشته‌های کنکور، داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون را دارند نیز باید تا پایان امروز اقدام کنند. این دوره‌ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش انجام می‌دهند و آخرین فرصت ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز امروز به پایان می‌رسد. لازم است داوطلبان ضمن بررسی دقیق شرایط و ضوابط، اطلاعات موردنیاز خود را وارد کنند تا در فرآیند پذیرش قرار گیرند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 451891
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *