محور چالوس یکطرفه شد

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه در محور کرج- چالوس و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، از وزارت راه و شهرسازی، هم اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل «پل زنگوله» تا «سیاه بیشه» و همچنین محدوده «هزارچم» سنگین است. همچنین شاهد ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب این محور حد فاصل «مرزن‌آباد» تا «انارک» در اکثر مقاطع هستیم.

این گزارش می‌افزاید: ترافیک در آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل‌های ۱۷ تا ۱۸ سنگین است.

بر پایه گزارش، ترافیک در محور هراز محدوده سه راهی «چلاو» در مسیر رفت و برگشت و همچنین مسیر شمال به جنوب همین محور در محدوده‌های «کهرود»، «شنگولده» و پیست آبعلی سنگین گزارش شده است.

این گزارش می‌افزاید: تردد همه وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در گزارش وزارت راه و شهرسازی آمده است: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده پل سفید سنگین است.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال در برخی مقاطع و مسیر شمال به جنوب محدوده پارک جنگلی «سراوان» و ورودی شهر رودبار گزارش شده است.

این گزارش، ترافیک در آزادراه پردیس تهران حد فاصله تونل شماره ۴ تا اتوبان بابایی و ترافیک در محور بومهن-تهران محدوده «سعیدآباد» را سنگین اعلام کرده است.

همچنین بارش باران در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس گزارش شده است.

این گزارش می‌افزاید: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج- تهران حد فاصل «حسین‌آباد» تا «استاندارد» و آزادراه ساوه-تهران حد فاصل «نسیم شهر» تا احمدآباد مستوفی سنگین است.

همچنین محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود.

برپایه گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور‌های هشتگرد-طالقان، کمربندی جدید خرانق-یزد، یزد-دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 452813
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *