چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی شود؟

نایب رئیس مجلس در مورد قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: این قانون در بودجه مصوب و برای آن اعتبارات درنظر گرفته شده است. همچنین یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از اول فروردین ماه دریافت شده است. البته عدم اجرای قانون تا پایان اردیبهشت ماه طبیعی است و با توجه به شرایط تا مرداد ماه قابل توجیح است اما تا امروز نمی‌دانیم چرا قانون اجرا نمی‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، حاجی بابایی نایب رئیس مجلس که در جلسه امروز ریاست مجلس را برعهده داشت در جریان تذکر نماینده ایلام گفت: تذکر خانم فلاحی تذکر واردی است چرا که ما به عنوان مجلس شورای اسلامی نمی‌دانیم سرنوشت قانون همسان‌سازی چه شده است.

حاجی بابایی گفت: این قانون در بودجه مصوب و برای آن اعتبارات درنظر گرفته شده است. همچنین یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از اول فروردین ماه دریافت شده است. البته عدم اجرای قانون تا پایان اردیبهشت ماه طبیعی است و با توجه به شرایط تا مرداد ماه قابل توجیح است اما تا امروز نمی‌دانیم چرا قانون اجرا نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس گفت: در حالی که قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شده و ۵۰ هزار میلیارد تومان برای آن بودجه گذاشته شده است. همچنین در برنامه هفتم نسبت به این قانون تاکید شده است با این اوصاف از دولت مردان می‌خواهیم این تذکر مجلس را دریافت کنند و با سرعت و دقت این قانون مذکور را به مرحله اجرا برسانند.

منبع: جماران

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 453058
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *