سقوط قیمت همستر کامبت/همستربازان سود کردند یا ضرر؟

با عرضه شدن توکن بازی تلگرامی «همستر کامبت» در صرافی‌های رمزارز آنلاین، امروز ۲۶ سپتامبر (۶ مهر) بازیکنان پس از چند ماه تولید و اندوختن سکه و کلید، می‌توانند اندوخته خود را به پول تبدیل کنند.

به گزارش سرویس ارز دیجیتال جهان صنعت نیوز، قیمت این توکن‌ها در ابتدای «لیست» شدن آن در صرافی‌های رمزارز بین‌المللی حدود یک سنت (یک‌صدم دلار) بود که در ادامه روز به حدود ۰/۷۷ سنت رسید.

همستر کامبت در حال حاضر در برخی صرافی های ایرانی به قیمت ۴۱۰ تومان معامله می‌شود.

در صرافی‌های رمزارز ایرانی هم این توکن‌ها که پیش از عرضه حدود ۶ هزار تومان هم معامله می‌شد به قیمت کمتر از ۵۰۰ تومان خریده می‌شود.

هفته پیش همستر مجموع دستاوردهای بازیکنان شامل تعداد کلیدها، سکه و نرخ تولید و استخراج آن را به توکن تبدیل کرد. کاربران از امروز می‌توانند آن‌ها را در مواردی از جمله با پرداخت هزینه‌ نقد کنند.

با آغاز امکان فروش رسمی توکن‌های رمزارزی مانند «همستر کامبت» و هجوم دارندگان‌شان برای فروش، قیمت‌ آن‌ها به طور معمول افت می‌کند، هر چند در مواردی هم امکان رشد قیمت آن‌ها در بلندمدت وجود دارد.

رمزارز تلگرامی

توکن همستر یکی از رمزارزهای مبتنی بر تلگرام است. افرادی می‌توانستند پیش از موعد «ایردراپ» یا فهرست شدن رسمی رمزارز در صرافی‌های آنلاین، با نصب یک ربات تلگرامی و شرکت در یک بازی، زدن ضربه به صفحه گوشی و فعال کردن کارت‌های داخل بازی، سکه‌های این رمزارز را برای خود جمع کنند.

هفته گذشته و در موعدی که طراحان بازی برای تبدیل اندوخته‌های بازیکنان به توکن مشخص کرده بودند، همستر حساب تعداد قابل توجهی از کاربران را به خاطر «تقلب» مسدود کرد و به آنها پیام هشدار داد.

یک ایرانی هم که رکورددار نفر هفتم جهان در همستر کامبت بود با انتشار یک متن به ضرر هنگفت خود و هزینه‌هایی که برای این بازی کرده بود اشاره کرد.

نفر هفتم بازی همستر کامبت نوشت: چهار تا ادمین مخصوص تولید محتوا ایردراپ‌ها الخصوص ایردراپ همستر داشتم. ماهی مجموعا به آنها ۷۰۰ دلار می‌دادم، در این ۶ ماه میشه ۴۲۰۰ دلار، اما همستر به من ۶۰۰ دلار داده با وجود رتبه ۷ بودنم. این همه ایرانی صدرنشین چی گیرشون اومده هیچی. ضمنا نفر اول همستر جهان که یک ایرانی بود هم حدودا ۱۰۰میلیون تومان نصیبش شد.

همشهری آنلاین

ارز دیجیتال

شناسه : 455738
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *