کمیسیون امنیت ملی مجلس: مطالبه اعضا پاسخ عملی به اسرائیل است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون با ابراز تاسف از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر، خواستارپاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت تشکیل داد.

وی توضیح داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و ضاحیه بیروت، شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: قطعا جنایت صهیونیست‌ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و با سلاح‌های آمریکایی رخ داده، بدون پاسخ نخواهد ماند.

رضایی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر ابراز تاسف کردند. همچنین مطالبه اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی است. در این جلسه تاکید شد همه این جنایت ها و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد؛ چراکه خون شهدا، زمینه ساز آزادی قدس خواهد شد.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها آخرین روزهای حیات خود را در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرانند و همه این حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری هم جلساتی در ارتباط با مسائل منطقه و لبنان و فلسطین خواهد داشت.

ایسنا

سیاسی

شناسه : 455911
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *