جزئیات فروش اقساطی املاک دولتی

مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و شامل بیش از ۳۵۰ ملک با ارزش پایه حدود ۶ هزار میلیارد تومان است.

جهان صنعت نیوز – بر اساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده شماره ۱۱۵۶ از ۱۰ مهرماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت آغاز می‌شود. در این مزایده که تا ۱۹ مهر ادامه دارد، بیش از ۳۵۰ ملک با ارزش پایه ۶ هزار میلیارد تومان به مزایده گذاشته شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند پیشنهادهای خود را ثبت کرده و در ۲۱ مهرماه نتایج اعلام خواهد شد. از مهم‌ترین املاک عرضه‌شده، می‌توان به واحد مسکونی ۱۲۰۰ مترمربعی با ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

آغاز مزایده بزرگ اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی از ۱۰ مهرماه

سرویس مسکن: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول این سازمان از ۱۰ مهرماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت آغاز خواهد شد. این مزایده یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در کشور محسوب می‌شود و شامل عرضه بیش از ۳۵۰ ملک با ارزش پایه حدود ۶ هزار میلیارد تومان است.

جزئیات مزایده و نحوه شرکت در آن

علیرضا نورنژاد، عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، درباره این مزایده توضیح داد که متقاضیان می‌توانند از ۱۰ مهرماه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کرده و پس از بررسی پیشنهادات و بازدید از املاک تا ۱۹ مهرماه قیمت‌های پیشنهادی خود را ثبت کنند. پس از پایان مهلت ثبت، در تاریخ ۲۱ مهرماه، برندگان مزایده اعلام خواهند شد.

عرضه املاک با ارزش بالا در مزایده

این مزایده با عرضه املاک مختلف از جمله مسکونی، صنعتی، تجاری و دیگر انواع املاک همراه است. یکی از ارزشمندترین املاک عرضه‌شده در این مزایده، واحد مسکونی ۱۲۰۰ مترمربعی با ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان است. همچنین مجموعه‌ای از سوله‌ها و انبارهای واقع در نوشهر مازندران با ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان نیز از دیگر موارد مهم این مزایده به شمار می‌رود.

تسهیلات و شرایط شرکت در مزایده

نورنژاد همچنین اشاره کرد که متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند با پرداخت ۵ درصد ارزش پایه ملک به عنوان ودیعه، در این مزایده شرکت کنند. برخی از املاک نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رسند، به این صورت که ۲۰ درصد قیمت نهایی به صورت پیش‌پرداخت و مابقی به شکل اقساط پرداخت خواهد شد.

مسکن

شناسه : 456660
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *