زمان برگزاری بیستمین حراج سکه طلا مبادله‌ای+مهلت واریز وجه

خریداران سکه های حراجی باید بدانند که مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج بیستم سکه طلا تا ساعت ۲۳ امشب است.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، بیستمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

زمان واریز وجه برای شرکت در حراج بیستم که از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۴ مهرماه آغاز شده است، در ساعت ۲۳ امروز یکشنبه ۱۵مهرماه پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

آخرین مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج سکه طلا 

متقاضیان می توانند صرفا تا ساعت ۲۳ امشب، وجه مورد نیاز را برای شرکت در حراج سکه واریز کنند و در روز حراج امکان واریز وجه و شرکت در حراج وجود ندارد؛ بنابراین متقاضیان بسته به نوع سفارش سکه‌هایی که مورد تقاضای آنها است، در بازه زمانی ذکر شده وجه خود را واریز کنند.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۹ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۳۵ هزار و ۱۴۵ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۸۱ هزار و ۵۷ قطعه، نیم سکه ۵۸ هزار و ۹۳ قطعه و تمام سکه ۹۵ هزار و ۹۹۵ قطعه است.

شرکت در حراج های گذشته منعی برای حضور در حراج بیستم ندارد و اشخاصی که در این حراج شرکت می کنند، می توانند در حراج های بعدی نیز حضور یابند.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

تسنیم

طلا و ارز

شناسه : 457745
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *