وام ۳۰۰ میلیونی بانک صادرات + شرایط

بانک صادرات ایران تسهیلات متنوعی از جمله وام بدون ضامن و وام سپینو با سقف ۳۰۰ میلیون تومان و سود ۲۳ درصد، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز –  بانک صادرات ایران وام سپینو را با سقف ۳۰۰ میلیون تومان و سود ۱۵ تا ۲۳ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. وام سپینو به‌صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن بانک انجام می‌شود و نیاز به سپرده‌گذاری حداقل ۱۰ میلیون تومان دارد.

وام سپینو بانک صادرات

سرویس بانک و بیمه: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه تسهیلات بانکی، انواع وام‌های مناسب برای مشتریان خود فراهم کرده است. یکی از وام‌های محبوب این بانک وام سپینو استو

وام سپینو یکی از وام‌های ویژه بانک صادرات است که با سقف ۳۰۰ میلیون تومان و سود متغیر بین ۱۵ تا ۲۳ درصد ارائه می‌شود. این وام با شرایط انعطاف‌پذیرتر و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه، به‌صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن بانک صادرات قابل دریافت است.

برای بهره‌مندی از این تسهیلات، مشتری باید حداقل ۱۰ میلیون تومان سپرده قرض‌الحسنه داشته باشد و به مدت ۳ ماه میانگین حساب خود را حفظ کند. همچنین، ضمانت این وام به صورت ضامن رسمی است و همه مراحل از افتتاح حساب تا اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک ضامن و وام‌گیرنده، به‌طور کامل به صورت دیجیتال و از طریق اپلیکیشن سپینو انجام می‌شود.

هزینه‌ها و شرایط جانبی وام سپینو

مبلغ قسط ماهیانه برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه، ۸,۴۵۷,۱۴۱ تومان است و مجموع سود نهایی وام به ۲۰۷,۴۲۸,۴۸۰ تومان می‌رسد. در نتیجه، کل مبلغ وام به همراه سود، به ۵۰۷,۴۲۸,۴۸۰ تومان خواهد رسید. هزینه‌های جانبی این وام شامل ۲۰۰ هزار تومان است که بابت افتتاح حساب و انجام مراحل اعتبارسنجی دریافت می‌شود. همچنین، مهم است که وام‌گیرنده نباید بدهکار بانکی باشد یا چک برگشتی داشته باشد.

بانک و بیمه

شناسه : 457938
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *