قول وزیر کشاورزی درباره پرداخت مطالبات گندمکاران

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد که بیش از ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و باقی نیز به زودی تسویه خواهد شد.

جهان صنعت نیوز – در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان بر لزوم پرداخت کامل مطالبات گندمکاران و حمایت از محصولات داخلی تأکید کردند. وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که تا کنون بیش از ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و باقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد. همچنین در این جلسه، توجه به امنیت غذایی کشور و تأمین نهاده‌های دامی از دیگر موارد مورد بحث بود.

حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

سرویس کشاورزی: در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی غلامرضا نوری‌قزلجه حاضر شد و به سوالات نمایندگان پاسخ داد. نمایندگان مجلس در این جلسه بر اهمیت پرداخت مطالبات گندمکاران تأکید کردند.

پرداخت مطالبات گندمکاران

وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه گزارش داد که تا کنون بیش از ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است و مابقی آن نیز به زودی تسویه خواهد شد. این خبر از سوی نمایندگان مجلس مورد استقبال قرار گرفت، چرا که یکی از خواسته‌های اصلی آنها در این جلسه، پرداخت به موقع و کامل مطالبات کشاورزان بود.

حمایت از محصولات داخلی و جلوگیری از واردات

یکی از موضوعات مورد تأکید نمایندگان مجلس، جلوگیری از واردات محصولاتی بود که تولید آنها در داخل کشور امکان‌پذیر است. آنها خواستار حمایت حداکثری از کشاورزان و محصولات داخلی شدند تا وابستگی به واردات کاهش یابد و از تولیدات ملی حمایت بیشتری به عمل آید.

تأمین نهاده‌های دامی و امنیت غذایی

نمایندگان در ادامه به مسئله تأمین نهاده‌های دامی و اهمیت آن برای حفظ امنیت غذایی کشور اشاره کردند. آنها بر لزوم توجه جدی به این مسئله تأکید کردند و خواستار اقدام فوری در جهت رفع مشکلات مرتبط با تأمین نهاده‌ها شدند.

کشاورزی

شناسه : 458451
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *