جانشین سید حسن نصرالله ترور شد؟

نتانیاهو مدعی شد که هاشم صفی‌الدین، جانشین سید حسن نصرالله، توسط اسرائیل ترور شده‌اند.

جهان صنعت نیوز – در پی بمباران‌های شدید اسرائیل در ضاحیه بیروت، نتانیاهو مدعی شد که هاشم صفی‌الدین، جانشین سید حسن نصرالله، توسط اسرائیل ترور شده‌اند. این حملات که با حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی انجام شده، خسارات زیادی به بار آورده است. خبرگزاری‌های بین‌المللی نیز گزارش دادند که حزب‌الله پس از این حملات ارتباط خود را با صفی‌الدین از دست داده است.

نتانیاهو: مسئولیت ترور نصرالله و جانشینش را بر عهده گرفت

سرویس سیاسی و به نقل از تسنیم: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد که هاشم صفی‌الدین، جانشین نصرالله، نیز توسط ارتش اسرائیل ترور شده است. این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که منابع رسمی حزب‌الله هنوز واکنشی به این اظهارات نداشته‌اند.

حملات اسرائیل به ضاحیه بیروت و تلاش برای ترور جانشین نصرالله

روز جمعه، رژیم اسرائیل با حملات گسترده و وحشیانه‌ای به ضاحیه بیروت، تلاش کرد تا جانشین سید حسن نصرالله، هاشم صفی‌الدین، را ترور کند. به گزارش رویترز و خبرگزاری فرانسه، این منابع ادعا کردند که حزب‌الله پس از حملات اخیر اسرائیل، ارتباط خود را با صفی‌الدین از دست داده است.

حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی در مقابل حملات اسرائیل

حملات رژیم اسرائیل به لبنان در سایه حمایت آشکار آمریکا و سکوت جامعه جهانی ادامه دارد. طی هفته‌های اخیر، این رژیم بارها به نقاط مختلف لبنان حمله کرده است. تنها در روز جمعه، بیش از ۲۰ بار ضاحیه بیروت هدف بمباران‌های اسرائیلی قرار گرفت و آسیب‌های فراوانی به زیرساخت‌ها و اموال عمومی وارد شد.

هدف اسرائیل: تضعیف حزب‌الله و ایجاد ناآرامی در منطقه

به نظر می‌رسد هدف اصلی اسرائیل از این حملات، تضعیف حزب‌الله و ایجاد ناآرامی در منطقه باشد. این رژیم با حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا، دست به چنین اقداماتی زده و تلاش می‌کند تا با ترور رهبران حزب‌الله، موقعیت استراتژیک این گروه را تضعیف کند.

سیاسی

شناسه : 458459
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *