قیمت گوشت گرم وارداتی در میادین تره‌بار امروز (۲۴ مهر)

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه عرضه گوشت گرم وارداتی بدون محدودیت در میادین تره‌بار ادامه دارد، گفت: محدودیتی در عرضه این نوع گوشت به متقاضیان نداریم.

جهان صنعت نیوز، مهدی بختیاری زاده روز سه‌شنبه اظهار کرد: در حال حاضر گوشت گرم گوساله خارجی به اندازه کافی در غرف میادین تره‌بار شهرداری در سطح شهر تهران با قیمت مصوب توزیع می‌شود و شهروندان می‌توانند به هر مقدار که نیاز دارند خرید کنند اما گوشت گرم گوسفندی وارداتی کمی با محدودیت و بر حسب نیاز هر خانوار یعنی حدود ۴ تا ۵ کیلوگرم به هر نفر عرضه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش نرخی در عرضه گوشت گرم داشته‌اید؟ یا خیر؟ افزود: هیچ تغییری در قیمت گوشت‌های گرم نداشته‌ایم و طبق روال گذشته گوشت گرم دام خارجی در همه غرفه‌های میادین تره‌بار در سطح شهر تهران با قیمت مصوب تعیین شدهریال عرضه می‌شود.

بختیاری زاده تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته توزیع گوشت گرم دام خارجی در میادین همچنان ادامه خواهد داشت تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه مایحتاج خود را تامین کنند.

وی قیمت گوشت ران گوسفندی دام خارجی را هر کیلوگرم ۳۲۰ هزار تومان و دست گوسفندی را کمتر از هر کیلوگرم ۳۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: البته گوشت گرم گوساله خارجی هر کیلوگرم ۳۰۳ هزار تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همچنین بر کیفیت مطلوب گوشت‌های وارداتی تاکید کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا افزایشی در میزان واردات گوشت گرم نسبت به گذشته در میادین تره‌بار داشته‌اید؟ یا خیر، افزود: میزان حجم واردات به میادین تره‌بار شهرداری همچون گذشته است و کاهش یا افزایشی نداشته‌ایم اما در تلاش هستیم این حجم را برای کمک به شهروندان بیشتر کنیم.

بختیاری زاده اضافه کرد: خرید گوشت گرم علاوه بر حضوری از طریق سایت شهرزاد هم قابل انجام است و شهروندان می‌توانند بصورت آنلاین خرید گوشت مورد نیاز خود را انجام دهند سپس گوشت را از مراکز دریافت کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر عرضه گوشت تازه، مرغ، میوه و تره‌بار، لبنیات و کالاهای اساسی نیز از طریق سایت شهرزاد قابل خریداری است.

مدتی است که گوشت‌های وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، رفاه، اتکا، کوروش و نیز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

عرضه این گوشت ها بدلیل بالا بودن نرخ گوشت ایرانی در مناطق مختلف پایتخت، مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

در حال حاضر این گوشت‌ها بصورت بسته بندی، نیم شقه و یا منجمد عرضه می‌شود.

گفته می‌شود گوشت‌های گرم از کشور استرالیا و کنیا و گوشت منجمد از برزیل وارد کشورمان می‌شود.

ایرنا

کشاورزی

شناسه : 459982
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *