بازسازی مغازه از صفر تا صد با رعایت اصول ایمنی

بازسازی مغازه موضوع مهمی است که این روزها از یاد صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی رفته است. با چند اقدام صحیح و اصولی می توان خیل عظیمی از مشتریان را بار دیگر راهی مغازه ای کرد که چراغش کم سو شده و مدتی ست که رونق از آن رفته. اقدامات مربوط به بازسازی مغازه بسیار گسترده است. از ایجاد نورپردازی متفاوت و جدید گرفته تا طراحی ویترین، تغییر تیغه کشی دیوارها و اجرای اتاق پرو شیک. به کمک تکنیک های بازسازی مغازه می توانید نام مغازه تان را بر سر زبان ها بیندازید و سودآوری بیشتری داشته باشید. مجموعه ساخت و ساز امین امیری همراه شماست تا در این فرآیند زمان بر و دشوار شما را همراهی کند. در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم داستان از چه قرار است.

بازسازی مغازه چه مدت زمان طول می کشد؟

مدت زمانی که بازسازی مغازه به طول می انجامد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. این پارامترها شامل اقدامات بازسازی، اقدامات نوسازی، متراژ مغازه، میزان پیچیدگی کارها و تعداد نیروی کار فعال در پروژه می شوند. به طور کلی صاحبان کسب و کارها می خواهند که اقدامات بازسازی مغازه شان در مدت زمان کوتاهی جمع و جور شود. به لطف تیم خبره و حرفه ای امین امیری می توانید این مدت زمان را کاهش دهید. بنابراین نیازی نیست که کسب و کارتان را برای مدت زمان طولانی تعلیق کنید.

بازسازی مغازه شامل چه نوع اقداماتی می شود؟

برخی از صاحبان کسب و کارها این سوال را می پرسند که در فرآیند بازسازی مغازه قرار است چه نوع اقداماتی انجام شود؟ آیا می توان طراحی یک مغازه را زیر و رو کرد؟ دلیل این پرسش معمولا قدیمی بودن ساختار داخلی برخی از مغازه ها می باشد. مغازه هایی که دارای سیستم های قدیمی هستند معمولا در جذب مشتری خوب عمل نمی کنند و نمی توانند مخاطبان امروزی را راضی کنند.

به طور کلی بازسازی مغازه شامل تمام اقدامات بنیادین و پایه ای می شود. از تغییر سیستم سرمایش گرمایش گرفته تا تغییر در سیستم لوله کشی، تغییر در سیستم برق کشی، تغییر دکوراسیون داخلی، تغییر کفپوش ها و دیوارپوش ها، تغییر در نقشه داخلی و اجرای یک طرح جدید در مغازه. در واقع فرآیند بازسازی می تواند به قدری پیچیده و سنگین باشد که بعد از اتمام آن مغازه شما هیچ شباهتی به روز اولش نداشته باشد. با این حال تیم خبره امین امیری صفر تا صد فرآیند بازسازی فروشگاه را با نظر مستقیم کارفرما اجرا می کند و هیچ اقدامی خارج از محدوده نظرات کارفرما نخواهد بود.

بازسازی مغازه

دریافت مجوز برای بازسازی

یکی از مهمترین اقداماتی که برای بازسازی فروشگاه و مغازه باید انجام دهید، دریافت مجوز است. برخی اقدامات نیاز به دریافت مجوز از ارگان های رسمی و قانونی دارند. همکاری با تیم های خبره و حرفه ای در زمینه بازسازی فروشگاه، شما را از معضلاتی چون دردسرهای غیر قانونی بودن برخی اقدامات در بازسازی رهایی می بخشد.

مزایای بازسازی مغازه چیست؟

بازسازی مغازه مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. می خواهید بدانید؟ به لیست زیر نگاهی بیندازید:

  • به واسطه بازسازی مغازه می توانید در هزینه های خرید یک مغازه جدید صرفه جویی کنید.
  • تغییر دادن محل مغازه می تواند دردسرهای مختلفی چون گم کردن مشتریان همیشگی را در پی داشته باشد. مشتریانی که مدت زمان زیادی برای جذب آنها وقت صرف کرده بودید دیگر به شما دسترسی نخواهند داشت. این در حالی است که می توانید در همان محل حضور داشته باشید و دستی به سر و گوش مغازه تان بکشید.
  • بازسازی مغازه باعث افزایش استحکام و طول عمر مغازه تان خواهد شد. بنابراین می توانید از لحاظ ایمنی مغازه تان را برای یک عمر بیمه کنید.
  • به کمک بازسازی مغازه می توانید مبلغ اجاره مغازه تان را افزایش دهید. اگر مغازه تان فرسوده و قدیمی باشد یقینا کسی حاضر نمی شود بهای اجاره بالایی برای آن بپردازد. اما به کمک بازسازی مغازه می توانید به ارزش مغازه تان اضافه کنید.
  • بازسازی مغازه کمک می کند تا بتوانید با مخاطبان امروزی همراه شوید و مطابق با سلیقه آن ها یک دیزاین داخلی شیک و عالی داشته باشید. در نتیجه می توانید در جذب مشتری موفق تر از قبل عمل کنید.

انجام صفر تا صد هماهنگی ها

بسیار مهم است که در فرآیند بازسازی مغازه تمام هماهنگی های لازم را انجام دهید. این هماهنگی ها شامل هماهنگی با مدیر پاساژ، هماهنگی با مغازه های اطراف و هماهنگی با ارگان هایی مانند شهرداری می شود. همکاری با یک تیم خبره در این زمینه باعث می شود هیچ دغدغه ای در این باره نداشته باشید چرا که صفر تا صد هماهنگی ها توسط تیم بازسازی انجام خواهد شد.

بازسازی مغازه

تلفیق فرهنگ و هنر در بازسازی مغازه

یکی از نکات مهمی که در فرآیند بازسازی مغازه باید به آن توجه شود، اصول هنری است. بسیار مهم است که اقدامات بازسازی شامل اقداماتی شوند که علاوه بر ایجاد استحکام و ایمنی، به نکات هنری نیز در آن ها دقت شود. طراحی مغازه باید شیک، مدرن و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. هر چه اصول هنری و زیبایی شناسی در این طراحی بیشتر رعایت شود، نتیجه کار موفقیت آمیز تر خواهد بود.

همکاری با مجموعه ای مجرب و متخصص

برخی افراد تصور می کنند در فرآیند بازسازی مغازه فقط ایده پردازی ها مهم است. اینکه ایده های ناب برای بازسازی و نوسازی مغازه وجود داشته باشد خوب است اما کافی نیست. تجربه و تخصص در این زمینه حرف اول را می زنند. بنابراین مهم است که با مجموعه ای مجرب و متخصص همکاری کنید. مجموعه های خبره و حرفه ای به واسطه داشتن یک تیم توانمند می توانند در سریع ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را به شما تحویل دهند. از طرفی دیگر نگران موضوعاتی چون ایمنی، درجه یک بودن متریال و مدرن بودن طراحی نخواهید بود.

کلام پایانی

مجموعه امین امیری به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های بازسازی مغازه، با داشتن تیم خبره و ماهر شما را در این مسیر همراهی می کند. تحویل به موقع پروژه و اجرای مو به موی اقدامات مطابق با نظر کارفرما از مزایایی است که طی همکاری با این مجموعه حرفه ای نصیب تان می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه ساخت و ساز امین امیری تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب توسط جهان صنعت نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 460018
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *