xtrim

ایران؛ قدرت معدنی پنهان جهان

ایران با وجود برخورداری از ذخایر عظیم و متنوع معدنی، به دلیل ضعف در برندسازی و بازاریابی بین‌المللی، هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را در بازار جهانی سنگ و مواد معدنی تثبیت کند.

جهان صنعت نیوز – مجید پور مقدم، دبیر کارگروه تعامل فعالیت‌های معدنی با منابع طبیعی و محیط‌زیست وزارت صمت در گفت‌وگو با جهان صنعت تأکید کرد که ایران به‌رغم داشتن معادن ارزشمند و سنگ‌های باکیفیت مانند فیروزه نیشابور، به علت نبود برندسازی و بازاریابی مؤثر، از معرفی جهانی بازمانده و بسیاری از محصولاتش با نام کشورهای دیگر شناخته می‌شوند. او گفت برنامه‌ای جدی برای ارتقای برند ملی در حوزه معدن آغاز شده تا محصولات ایرانی در بازارهای جهانی با نام و اعتبار کشور معرفی شوند.

اخبار برگزیدهصنعت و معدنویدئو
شناسه : 528127
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *