روز بیستم – مزیت‌های کار با حساب‌های تمرینی (DEMO)

روز گذشته با نام برخی از نرم‌افزارهای تحلیل و معامله‌گری در بازارهای مالی آشنا شدیم. در این نرم‌افزارها این امکان وجود دارد که فرد تازه‌کار با شکل دادن به یک حساب تمرینی یاDemo روش‌های کار در بازارهای معاملاتی را بیاموزد.

این امر باعث می‌شود فرد با فضا و محیط کار نرم‌افزار معاملاتی بیشتر آشنا شده و فرصت‌های معاملاتی بازار را از نزدیک لمس کند.

به عنوان مثال با داشتن یک حساب آزمایشی یا حساب دمو در یک نرم‌افزار بروکر، فرد می‌تواند از نرخ‌های زنده دلار، یورو، پوند و اونس طلا مطلع شود و با دسترسی به نمودارهای معاملاتی آنها، روند نوسانات بازار را زیر نظر داشته باشد.

در حساب‌های دمو می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی و پیش‌بینی‌های خود را همانند شرایط موجود در حساب‌های واقعی با نوسانات زنده بازار بدون هیچ‌گونه ریسکی ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که شرایط حساب‌های تمرینی مشابه شرایط بازار واقعی بوده و تنها مبلغی که کارگزار حساب شما را شارژ کرده برای تمرین بیشتر و آشنایی شما با فضای بازار است.

مزیت‌های یک حساب تمرینی می‌تواند مواردی از این قبیل را شامل شود:

۱- این حساب‌ها تجربه عملی مبانی معاملات آنلاین را برای تازه‌کاران فراهم می‌سازند.

۲- انجام معاملات در این حساب‌ها بدون ریسک برای موجودی صورت می‌گیرد و فرصتی مناسب برای آزمون و خطا در آنها فراهم است.

۳- با بهره‌گیری از این حساب‌ها، فرد آموزش‌پذیر می‌تواند به سادگی قواعد و مبانی پلتفرمی که در آن به فعالیت آنلاین در بازار مالی مشغول است را بشناسد.

۴- استفاده از این حساب‌ها می‌تواند فرصتی برای به آزمون گذاشتن استراتژی‌های مالی مختلف فراهم سازد.

۵- این ابزار وسیله‌ای برای ارتقای سطح شناخت از مقوله تحلیل بازار نیز محسوب می‌شود.

آموزش رایگان

شناسه : 85531
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا