تردد روان در محورهای شمالی

 به گزارش جهان صنعت نیوز: از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور نشان می دهد که اکنون محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها روان و به روال عادی جریان دارد.

محور چالوس دارای بارش برف و محورهای هراز، فیروزکوه و آزاد راه تهران – شمال و آزاد راه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

گزارش این مرکز در خصوص آخرین وضعیت جوی نیز از بارش برف و باران در برخی محورهای استان اردبیل و بارش برف در ارتفاعات استان البرز حکایت دارد.

همچنین محورهای شهداد – نهبندان و خرم آباد – پل دختر محور مسدود شریانی است، محور قزوین – همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین خط روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

براساس این گزارش، محورهای دارای انسداد فصلی نیز شامل شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک – بلده و پونل – خلخال گزارش شده اند.

همچنین محور پدافند جنوب غرب – امیدیه، محور مسدود غیرشریانی اعلام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۰۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری نسبت به روز قبل نیز کاهش ۲ درصدی تردد را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۸ درصد است و اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت گرفته است.

همچنین محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته، آزاد راه کرج – تهران، کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج بوده است.

اخبار برگزیده
شناسه : 168799
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا